Kanada İle İlgili 5 Enteresan Bilgi

24 Aug 2018
300 768 görünümler

► İzlediğiniz için teşekkürler , abone olmayı unutmayınız...
► duymadım DEME! olarak size TRkeys'da en bilgilendirici büyüleyici ve çekici videoları getirmeyi hedefliyoruz. Destekleriniz için teşekkürler :)
Sponsorluk, reklam, teklif, şikayet, soru ve görüşleriniz için bir alttaki e-posta adresine mesaj yollayabilirsiniz.
duymadimdemee@gmail.com
Takip edin ;
► Facebook Sayfamız : facebook.com/duymadimdemee/
► TRkeys : trkeys.net/channel/UCABb-hvHPdwqXKmz-X7BQxw.html
► Dailymotion : www.dailymotion.com/duymadimdeme
► Önerdiğim video : trkeys.net/watch/3mKLp1sV-EM-video.html
► trkeys.net/watch/Yp9hgzm_B5A-video.html
► trkeys.net/watch/yCrDU1jSZ8Y-video.html
En Sıradışı ( TÜMÜ ) : trkeys.net/watch/7MIZn4KmGAc-video.html
► Gerçek Dışı ( TÜMÜ ) : trkeys.net/watch/yZCxmmUIpfA-video.html
► Genelelikle kullandığım Kaynak siteler
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
► line.do
► wikipedia.org
► future.wikia.com
► faturetimeline.net
► humanknowledge.net
► preceden.com
► youtube.com
► onedio.com
► Music :İncompetech.com

YORUMLAR
  • nasil yani albertoda sican yokmu o zaman fakirler cunki muhtemalen tualet olmai icin sican yok😂

    Babek AbbasovBabek Abbasov2 aylar önce
  • Bide benim kaldığım şehir eksi 52 dereceyi görüyor kışın.. 😅

    Baran ÖzerBaran Özer4 aylar önce
  • öyle bir refah seviyesi varki sosyal yardım almadan kimse geçinemiyor

    rimini tintinirimini tintini4 aylar önce
  • Benim abim Kanada da yaşıyor ama 😅

    X Tale CharaX Tale Chara5 aylar önce
  • Fotoğraf fuhuş ile ilgili konulmuş

    Sir PunhanSir Punhan6 aylar önce
  • Esas aşkı

    Bircan 088Bircan 0887 aylar önce
  • 4:13 de haritada yanlış var. Rica ederim haritayı değişin!

    Şahin HəsənovŞahin Həsənov8 aylar önce
  • Varildir o fıçı değil.

    mehmet ali çalışmehmet ali çalış9 aylar önce
  • Çıplak kız var oyüz den geldiniz komikdiye

    GS OYUNCU DORUK ENES KOÇGS OYUNCU DORUK ENES KOÇ9 aylar önce
  • kadını görüp "kanada da kadınlar veriyor" türünden bi bilgi duymak için gelip yorumlara bakanlar like

    kurabiye var simit var neye bakıyonkurabiye var simit var neye bakıyon11 aylar önce
  • 🇨🇦 ahhh kanadaaaağ kanada'nın götünün kılıyım

    yeliz uysalyeliz uysal11 aylar önce
  • abi kanadada yasiyorum

    texture pack kidtexture pack kidYıl önce
  • Bilgiler için teşekkürler ama 4:13- de giden haritada Ermənistan ve Azerbaycan arasında yazılan NKR Dağlıq Karabağ Cümhuriyyetini işaret. Dağlık Karabağ 25 yıldan fazla süredir Ermenistanın işgalde tutduğu Azerbaycan toprağı. Lütfen deyiştirin haritayı

    Ordu AzərbaycanOrdu AzərbaycanYıl önce
  • Kanada ile ilgili Copy bilgiler üzerine video yapabilirsiniz, ama videoya eklediğiniz haritada Karabağı özerk ve bağımsız ülke olarak gösteren "haritayı" paylaşmışsınız. Bunu hem Azerbaycan'a saygısızlık, bilgisizlik ve ULUSLARARASI HUKUKUN AÇIK İhlali olarak kabul ediyorum ve videonuzdan bu haritanın çıkarılmasını talep ediyorum. Aksi halde videolarınızı şikayet edeceğim.

    Fargana KalantarliFargana KalantarliYıl önce
  • Hey sen admin, haritada 4:16-da nasıl olur Azerbaycanın parçası olan Karabağı "azad" ülke gibi göstere bilirsin?!

    Hikmet AbbaszadeHikmet AbbaszadeYıl önce
    • karabag azerbaycanindir

      10 DAKİKA 10 MINUTE10 DAKİKA 10 MINUTE11 aylar önce
  • Videonun basliği ve fotosunu görunce dedimki , herhalde orda kizlar teklif ediyor diyecek 😁😀

    İdris Cinarİdris CinarYıl önce
  • bilgi kanalllari artik o kadar cok clickbait [bilmeyenler icin click tiklama bait yem demek} yapiyolarki videolarina tiklayasim gelmiyolr kendi kendiinz siktiniz

    mustafa durmazmustafa durmazYıl önce
  • Sıçanlarla kafayı bozmuşun sen be olum

    Ayhann AkmanAyhann AkmanYıl önce
  • He sıçanlar öyle 😋abi komiksin. Yakında sıçanlar hepimizi yiyecek .dünyada insanlar kadar dünyaya zarar veren canlı Yokken bu videoda üzerine dusmen çok saçma ama amacına ulastin.tiklandin ve yorum aldım ama tamamen boş bir video zihni gereksiz meşgul ediyor ve sıçanlardan daha zararlı 😋😋😋

    Teknik ÖğretmenimTeknik ÖğretmenimYıl önce
  • anlamadigim konu shu neden haritada kanada ile ilgili melumat vererken Qarabagi muxtar respublika sheklinde yayimlamisiz?Azerbaycanin terkib hissesi kimi vermelisiz,

    Fira AliyevaFira AliyevaYıl önce
  • Free sex

    Boenks [ 14 ]Boenks [ 14 ]Yıl önce
  • La amk bari link ver fotonun abazayız anla.

    Tunahan TSKTunahan TSKYıl önce
  • ONLARIN DOLARI VARSA BIZIM ATATURKUMUZ VAR ULAN VER ANDIMIZI HULOOOOG

    Tekir KediTekir KediYıl önce
  • Sıçan diye niye sincap fotosu koyuyosun itibarları zedelenecek sincapların :))

    UNiCoRn PeGaSuSUNiCoRn PeGaSuSYıl önce
  • Ellerinize sagkik arkadaslar. Kanada'da yasayan birisi olarak yeni seyler ogrenmedim desem yalan olur. Bubarada guney kiyilarinda Kanadalilarin aksanlari ABD dediker ile ayni ;)

    Kanada GeyikleriKanada GeyikleriYıl önce
  • Gecen gùn kutup ayisindan kendimizi zor kurtardik.. kosa kosa gole girdik inanin 😂

    Kanada GeyikleriKanada GeyikleriYıl önce
  • Türkiye´de aslinda serbest, Legal olarak calisan genelevler normal vergilerini falanda ödüyor. Teorik olarak her "isten" önce hayat kadinin size fis kesmesi gerek:D Illegal olan kafana göre sokakta müsteri bekleyen hayat kadinlari ve randavu evleri.

    amocvamocvYıl önce
  • Anlamadigim olay şu kapak resmine koydugu fotoraflarla videonun alakasinin olmamasi

    Melih ErMelih ErYıl önce
    • Olsa yani sevecen videoyu☺☺

      Kıng _ MeteKıng _ Mete9 aylar önce
  • Videonun kapak fotosundan gelenler kimler

    PC PortalıPC PortalıYıl önce
  • siçanlarmı yoksa sıçanlarmı 0:50

    Azerbaijan National TrapAzerbaijan National TrapYıl önce
  • Click be itci herif amk piçi

    Rufet3434 RufetRufet3434 RufetYıl önce
  • Çok hızlı robot gibi

    Ahmet SonmezAhmet SonmezYıl önce
  • Kapak fotoğrafı için gelenler

    bartu YT youtubebartu YT youtubeYıl önce
  • Seksi kız için gelenler

    bartu YT youtubebartu YT youtubeYıl önce
  • Resimdeki kadının üstündeki elbiseydi herkes sansür sandı en azından yüzde 99 u

    Efe uygunEfe uygunYıl önce
  • ciplak kadin gorup gelenler?

    muslum doganmuslum doganYıl önce
  • Bi kere de ekranda görüntüyle alakalı bi şey olsun. Aynı kanaldan hep aynı saçmalık. Ekrana bi kadın koy tıklanma sağla ama çok farklı şeylerden bahset. Eyvallah.

    Elif KayaElif KayaYıl önce
  • Kanada olkesinde yashamali tek bir yer varsa oda Toronto

    Ibrahimov KamalIbrahimov KamalYıl önce
    • @Timcicin TV gozel amma iştapmaq zordu biraz

      Ibrahimov KamalIbrahimov KamalYıl önce
    • Ibrahimov Kamal bütün şehirleri güzel hele montreal ve london

      Timcicin TVTimcicin TVYıl önce
  • Kanadadan size selam söylüyorum.

    Mert Ulas Damla's diecastsMert Ulas Damla's diecastsYıl önce
  • Ben Kanada'da yaşıyorum.bir soru sormak istiyorsanız sorabilirsiniz.

    Mert Ulas Damla's diecastsMert Ulas Damla's diecastsYıl önce
    • Ya he he kesin yaşıyosundur

      Egemen ÜnalEgemen Ünal9 aylar önce
    • @Kerim Tekağaç :yok

      Mert Ulas Damla's diecastsMert Ulas Damla's diecastsYıl önce
    • Irkçılık müslüman düşmanlığı falan var mı

      Kerim TekağaçKerim TekağaçYıl önce
    • @Kaan :o sana kalmış dostum.çünkü her tip insan var.

      Mert Ulas Damla's diecastsMert Ulas Damla's diecastsYıl önce
    • @Hitman Reis :şartları türkiyeyle kıyaslandığında baya iyi

      Mert Ulas Damla's diecastsMert Ulas Damla's diecastsYıl önce
  • güzel lütfen kalp at

    Mert Mustafa GülMert Mustafa GülYıl önce
  • Clickbait güzel

    oyuncu oyuncu çocukoyuncu oyuncu çocukYıl önce
  • 20 K nin hepsi baştaki fotoya geldi

    byisimsiz YTbyisimsiz YTYıl önce
  • Got resmi koyda izlenme al

    Em ReEm ReYıl önce
  • Başlıkta 5 bilgi yazıyor ama videonun içinde 6 bilgi bölümü var

    Özkan YıldızÖzkan YıldızYıl önce
    • Bonus o

      bartu YT youtubebartu YT youtubeYıl önce
    • bonus

      Disosiyatif DOKTORDisosiyatif DOKTORYıl önce
  • 61.yorum resim 10 numara :)

    yasin öztekinyasin öztekinYıl önce
  • Abi hastamısın burnun tıkanmıs gibi hastaysan gecmis olsun

    ZĕdZĕdYıl önce
  • oo karıya bak :D

    John CypherJohn CypherYıl önce
  • تف464. وعقفمب. دالثغ

    Naieballuh mohammadiNaieballuh mohammadiYıl önce
  • Beyler ben Kanada doğumluyum sorularınız alayım?

    Ali VurucuAli VurucuYıl önce
    • Güzel kiz varmı

      PATATES KIZARTMASIPATATES KIZARTMASIYıl önce
    • selam bır arkadasım derkı benım orada dogum yapacave orada oturuma almak ıcın ve senın tavsıyelerın

      nurettin güzeloğlunurettin güzeloğluYıl önce
    • @AX NC :iyi fikir

      Mert Ulas Damla's diecastsMert Ulas Damla's diecastsYıl önce
    • Bana kız ayarlayın evlenip oraya iltica edeyim İngilizcemi biraz geliştirdim fransızca öğrenmeye başladım

      AX NCAX NCYıl önce
    • Ali vurucu benim babam canadalı annem türk ve babam london ontario da doğmuş hayret aynı şehir o şehirde nüfusta çok az

      Timcicin TVTimcicin TVYıl önce
  • Osas bence kanadalı :)

    CiğerciHakanCiğerciHakanYıl önce
  • Kalp

    Hasan Arthur ALTUNTAŞHasan Arthur ALTUNTAŞYıl önce
  • Fotoğrafı görüp geldiniz demi😁😁😂😂🤣🤣😀😀

    NyMrJr 10NyMrJr 10Yıl önce
    • Ayn

      Ali kaçarlarAli kaçarlar8 aylar önce
    • Nereden bildin

      Egemen ÜnalEgemen Ünal9 aylar önce
    • yakalandım

      Nurullah DemirNurullah Demir10 aylar önce
    • Y A K A L A N D I K ! !

      GrooTVGrooTV11 aylar önce
    • 😄

      Movsum EbilovMovsum EbilovYıl önce
  • Abi hastamısın sen sesin bi garip geliyo

    BAY_A kBAY_A kYıl önce
  • kapak için gelenler

    Dost ArkadaşDost ArkadaşYıl önce
  • senin o clickbait yapan elini s...

    RewhoseRewhoseYıl önce
    • Evet amı..... koyum

      Tural NesirocTural Nesiroc11 aylar önce
    • Ahh ahh nerede kaldi durust youtubeculuk :D

      Kanada GeyikleriKanada GeyikleriYıl önce
  • ABİCİM SEN SEX ' E FAZLA MERAK SARMIŞSIN AMK ?

    ısyanqar fatihısyanqar fatihYıl önce
    • he aq he

      ısyanqar fatihısyanqar fatihYıl önce
  • Ohaaaaa...

    th3 kingth3 kingYıl önce
  • Gakkoşlar diyarından herkese selamlar (elazığ 23)

    Melisa'nın Mutlu DünyasıMelisa'nın Mutlu DünyasıYıl önce
    • Harputdan selamlar...

      Sultan BaybarsSultan BaybarsAylar önce
    • Bende Elazığ lıyım

      Sefa YıldızSefa YıldızYıl önce
    • Vay aleyküm selam almanyadan elazığa selamlar (harputlu)

      Hüseyin KırılmazkayaHüseyin KırılmazkayaYıl önce
  • Ya ben hep ilk yorumu atmaya çalışıyorum ama hep

    görme engellilere oyunlargörme engellilere oyunlarYıl önce
TRkeys