Dövmeli 18 Müslüman Futbolcu, Beklenmedik Şekilde 1 Numaralar!

6 Nov 2019
175 763 görünümler

Bilindiği gibi İslam dininde dövme yaptırmak caiz değil. Ancak dünya genelinde buna rağmen müslüman olup dövme yaptıran çok sayıda kişi var. Bu kişilerin başında ise kesinlikle futbolcular geliyor. Zaten genel olarak futbolcular dövme yaptırmayı seviyorlar. Bu gruba bazı müslüman futbolcular da giriyor. Biz de bugün sizlere müslüman olup da dövme yaptıran futbolculardan bahsedeceğiz.

► Videoyu beğendiyseniz abone ol tuşuna basabilirsiniz, destekleriniz için teşekkürler...
Hemen tıkla ve bunları kaçırma =) goo.gl/PPxndI
► Bunlar KAÇMAZ! bilmek isteyeceğiniz her konu hakkında videolar yapan bir kanaldır. Gizemli, ilgi çekici, şaşırtıcı, hayat kolaylaştırıcı, dünyanın en'leri gibi pek çok kategoriden videoları bulur ve onları TRkeys kanalına yükler :)
Telif hakkı, reklam, öneri gibi her türlü konuda bize mail gönderebilirsiniz. Mail adresimiz: bunlarkacmaz@mail.com
Takip edebileceğiniz hesaplarımız:
► Twitter adresimiz: twitter.com/bunlarkacmazyt/
► Blogspot linki: bunlarkacmazyoutube.blogspot.com.tr
► Google plus üyeliği: plus.google.com/b/102235626127726258377/102235626127726258377?hl=tr

YORUMLAR
  • abi müslüman var mı bilmiyorum ama yaptırmasınlar

    Mertata Oyun UstasıMertata Oyun UstasıSaatler önce
  • Hayır yaptığın malı

    حنان هانيحنان هاني2 saatler önce
  • abi ibra ateist kendine tanrı diyo

    Oyun ManyağıOyun Manyağı12 saatler önce
  • Zlatan Bes Vakit Namaz Kılan Adam dır Yaa 😉

    Cns FronkowerCns Fronkower15 saatler önce
  • Zlatan ateist herif kendini tanrı sanıyor

    Süleyman Taha AytaçSüleyman Taha Aytaç18 saatler önce
  • İbrahimovic ateist (yemin ederim hangi videonu açsam içinde bir yanlış bilgi var) istiyorsan sana hangileri olduğunu sayarım

    Sultan SüleymanSultan Süleyman18 saatler önce
  • baslikda musluman futbolcudan bahsediyorsun. zlatan ne alaka simdi

    Ahmet ÇakırAhmet Çakır19 saatler önce
  • Çok boş bir sayfasın, ne yani müslüman ama dövme yaptırmıslar diyerek neyi amaçlıyorsunuz. Neyi ima etmeye calisiyorsunuz

    VATAN SEVDALISIVATAN SEVDALISI21 saatler önce
  • Modric ne alaka lan başlığa bak içeriğe bak.

    İsmail Benliİsmail BenliGün önce
  • Yaptirmamali

    Шымкент ПлазаШымкент ПлазаGün önce
  • İbrahimoviç ateist

    Efe BozkurtEfe BozkurtGün önce
  • Dovmeli 18 musluman futbolcu? Modric ronaldo mbappe ne alaka dovmeleri bile yok

    Jonas EmerJonas EmerGün önce
  • Şu dövme çok lanet bir şey bir tane yaptırdın mi bir daha yaptırasin geliyor diyolar bence hiç böyle şeylerle uğraşmayın

    Enler TVEnler TVGün önce
  • O değil de Luka Modriç ne alaka

    DİZBİDİZBİGün önce
  • herkes müslüman doğar sonradan müslüman kalır ya da din değiştirir

    Hamza ÇelikHamza ÇelikGün önce
  • Abi müslümanlıkta dövme yasaktır.Salah ve Benzema'dan yanayım.

    Hido ve AlpHido ve AlpGün önce
  • Zlatan ateist

    Vezir MirzeyevVezir MirzeyevGün önce
  • Zlatan ateist

    Pro TürkAzPro TürkAzGün önce
  • İbra Müslüman mıymış amk

    JAMJAMGün önce
  • Hem müslüman diyosun adama hem röportajında hç br dine inanmadığını söylemiş tir diyosun. Admin ne içtin?

    mülayim sertmülayim sertGün önce
  • Ronaldo müslüman değilki

    Anıl GökpınarAnıl GökpınarGün önce
  • Çok yalanmış n ronalda müslüman değil

    Yusuf YurdakulYusuf YurdakulGün önce
  • Dirar Nerde ?

    Oyunlarin UstasıOyunlarin UstasıGün önce
  • Zlatan Ibrahimovic Müslüman degil Kafir Ateistin biridir

    Mahmut ErginMahmut ErginGün önce
  • Ibahimoviç müslüman değil o ateist

    Onur AmacsızOnur AmacsızGün önce
  • Zlatan salak

    Tahir TopaloğluTahir TopaloğluGün önce
  • Musulman dediyin dovmesiz olur

    Elcin bayramovElcin bayramov2 gün önce
  • Lan zlatan ateist

    emirhan kayıremirhan kayır2 gün önce
  • Clikbate

    Mustafa AydınMustafa Aydın2 gün önce
  • Hani musluman futbolcular hepsi gavur....

    Mesut MustafaMesut Mustafa2 gün önce
  • Dovme yapılırsa vucuda abdest gecmez

    Muhammed BayhanMuhammed Bayhan2 gün önce
  • Namaz kilmayanda kendine muslumanim demesin

    FBV videolarıFBV videoları2 gün önce
  • Yaptırmamılı

    MERT YazganMERT Yazgan2 gün önce
  • Zlatan Ateisttir

    Fearless ResmiFearless Resmi2 gün önce
  • Dovme ile abdest kabul oluyo

    Umut Ege EraslanUmut Ege Eraslan2 gün önce
  • Ibrahimovic musluman deyil onu gorunce videodan cixdim yalandan video yapib koymussun

    Video Delisi HDVideo Delisi HD2 gün önce
  • Zlatan ateist

    Onur RunoOnur Runo2 gün önce
  • Zlatan ateist

    Murad OsmanovMurad Osmanov2 gün önce
  • Pogba nerde

    Ferhat kartalFerhat kartal2 gün önce
  • Mesut Özil fenerliyim diyor ama aslan dövmesi var bu tam hem ayranım dökülmesin hem gotum Si..lmesin olayı

    Niho AgarNiho Agar2 gün önce
  • mesut: kendimi aslana benzetiyorum hiçbirşeyden çekinmiyorum kolasinac:NAMIK KEMAL

    wii tokeswii tokes2 gün önce
  • İbra ateist

    Baris SisBaris Sis2 gün önce
  • Zılatan koyarım sana zan zan🔱

    OĞUZ KK KOĞUZ KK K2 gün önce
  • Pogba da yaptırmamış

    Abdurrahman BenkAbdurrahman Benk2 gün önce
  • Mesut Galatasarayı ankatıyor

    Abdurrahman BenkAbdurrahman Benk2 gün önce
  • İbrahim oviç müslüman deyik

    Melahat YılmazMelahat Yılmaz2 gün önce
  • Dorukhan Toköz dede var ll

    Uysal ŞimşekUysal Şimşek2 gün önce
  • Mallar gusülleri kabul olmuyor

    Ümit Can GökırmakÜmit Can Gökırmak2 gün önce
  • allah la onun arasında birşey diyemem

    Kerem Mert ÇolakKerem Mert Çolak2 gün önce
  • Abi zlatan musulman diyil adam diyoki ben ALLAHIM

    Aygün HrydərliAygün Hrydərli2 gün önce
  • zlatan müslüman diyil

    qara topqara top2 gün önce
  • Dövme zaten günah ve haram

    Eren TVEren TV2 gün önce
  • Zlatan ve Mesut un kolundaki dövmenin aynı olması?(Only god can judge me}

    Tekno KaliTekno Kali2 gün önce
  • Hiç biri müslüman değil bunların müslüman dövme yapmaz müslüman alkol almaz müslüman karısını yarı çıplak gezdirmez müslüman alem yapmaz meyhane disko bar gezmez

    Adar OrukAdar Oruk2 gün önce
  • Buna rağmen müslüman olup dövme yapmışsa zaten müslüman değildir

    Adar OrukAdar Oruk2 gün önce
  • Allah'ım bilinçli müslüman futbolcuları ve Ronaldo'yu korusun.

    İlker AKKAYAİlker AKKAYA2 gün önce
  • Lan zlatan müslüman degil

    terife huseynovaterife huseynova3 gün önce
  • Benim kanalıma abone olun

    Ayxan Oyunda HAAyxan Oyunda HA3 gün önce
  • Gotunuzden uyduriyonuz aq ibrahimovic ataist

    yunuskg kanaliyunuskg kanali3 gün önce
  • Ibra legend

    Elnur HuseynovElnur Huseynov3 gün önce
TRkeys