EKREM İMAMOĞLU ÇILDIRDI | İBB MECLİSİNDE BAYAN MECLİS ÜYESİNİ KONUŞTURMADILAR

9 Sep 2019
840 709 görünümler

Bize Doğrudan Destek Olmak ve Devamlılığımızı Sağlamak İçin:
www.patreon.com/zeyrek
Bizi buralardan da takip edebilirsiniz:
TRkeys ABONE OL:trkeys.net/user-zeyrekofficia...
instagram: instagram.com/zeyrek_0/
Facebook: facebook.com/zeyrek00/
Twitter: Zeyrek_00
En Çok İzlenen Videolarımız :
Akp'li Teyze İmamoğlu Diyaloğu :
trkeys.net/watch/bVztzGUON78-video.html
Bektaş Dede Açtı Ağzını Yumdu Gözünü :
trkeys.net/watch/J014kW3jnVg-video.html
Akp Kurucusu Konuştu :
trkeys.net/watch/7ZIK_SyyIMs-video.html
Hacı Amca Chp'li Vatandaşlara Bağırdı:
trkeys.net/watch/26WP_uOGrBI-video.html
Kartal Seçim Anketi:
trkeys.net/watch/bQUeFWGXRp8-video.html

EKREM İMAMOĞLU ÇILDIRDI | İBB MECLİSİNDE BAYAN MECLİS ÜYESİNİ KONUŞTURMADILAR Zeyrek,ekrem imamoğlu,ibb,ibb meclis,tartışma,kavga,akp,chp,mhp,iyi parti,gerçekler,canan kaftancıoğlu,dava,hukuk,bayan,konuşma,canan,konuşturmadı,

YORUMLAR
  • Döt kılı *bağimsiz yargi* dedi yaaaa 🤣🤣🤣

    Belma ButterflyBelma Butterfly2 saatler önce
  • figen hanım konuşun diyor sen de dönüp dönüp meclise bakarak onlara konuşma fırsatı veriyorsun.

    Damira MambetovaDamira Mambetova5 saatler önce
  • Valla bu Ekrem amcada iyi sabır var. HELAL OLSUN

    AKIN KARABIYIKAKIN KARABIYIK5 saatler önce
  • 7:58 da hanım efendi İmamoğluna geceyi isyan ediyor, İBBde neler dönüyor ,

    Nizam Ahat AkhunNizam Ahat Akhun19 saatler önce
  • (İmam )oğlunun bi tek adil davranışı var ,oda ' Arkadaşlar bi müsaade edin' 2:47 ,demesi .Oda rolü icabı .

    Nizam Ahat AkhunNizam Ahat Akhun20 saatler önce
  • Bu rakıcı Vatanperverlerin kalemi kırılacak

    Nizam Ahat AkhunNizam Ahat Akhun20 saatler önce
  • İBB Meclisi ni izlemek ve E.İmamoğlu çok heyecanlı 😄

    Burcu ErdoganBurcu Erdogan20 saatler önce
  • AKP nin seviyesi işte bu. yapacak bir şey yok. Ağzını kapasan kıçıyla konuşurlar :D

    Onur şamdanOnur şamdan20 saatler önce
  • Çok Ağır Küfrler Varda,Bana Yakışmaz !

    Cem ZorluCem ZorluGün önce
  • Ak partililer hayatlarında ilk defa özgürce konuşma fırsatı bulmuşlar şimdi baharda salınan sığırlar gibi neşeliler

    Hakan gürelHakan gürelGün önce
  • İmamoğlu,Meclis başkanı sıfatıyla oturumdan çıkarma cezasını uygulamalıydı.Bu kadar nezaket itici oluyor.

    ZIMBAZIMBAGün önce
  • Ben imamohlu olsam bu videonun %99 sayip sovme degil mj

    CremoNCremoNGün önce
  • Dislile atan akplidir

    CremoNCremoNGün önce
  • Susmuyor la ..

    rosie bluntrosie bluntGün önce
  • Bu kaçıncı katman mk

    Kadir AbiKadir Abi2 gün önce
  • Bu daha başlangıç akp pislikleri daha neler çıkacak ortaya.

    ERKAN KOŞARERKAN KOŞAR2 gün önce
  • Şeytan diyor in makamdan dal adama ama işte haberlere çıkmak ve olumsuz eleştiri almak var ucunda. Buna gerek de yok zaten neyin ne olduğu görülüyor oy toplayıp atalım şu adamı ibb meclisinden benim(bizim) adıma karar vermesin

    mehmet balkırmehmet balkır2 gün önce
  • Diliğii skmmm

    Hasan ÇiçekHasan Çiçek2 gün önce
  • Susturanlari atamadinizmi solandan!!! KADİNda bir alem onlarin inadina konusacaksin onlar susmaz.bilmiyor musun!

    adire zerremaadire zerrema2 gün önce
  • Bunlarmi istanbulu yönetecek. Cahillik hat safhada. Saygisizlik çamur pislik herşey bunlarda.

    mehmet aydın karadaşmehmet aydın karadaş2 gün önce
  • Turkiye Cumhuriyetinin gordugu ve gorecegi en onursuz ahlaksiz sirret hirsiz vatan haini parti ak partidir NOKTA

    gnlekndnz yntrkgnlekndnz yntrk2 gün önce
  • Kadın düşmanı şerefsizler, bunlar insan değil pislik herifler, allah binbir türlü belanızı versin pis yobazlar..

    eflatun acaroglueflatun acaroglu3 gün önce
  • Bu ne rezillik. . Kadını konusturmamak için yaptıkları edepsizliklere bakın. Gerçek yüzlerini görüyoruz. İyi ki bu yayınlar yapılıyor.

    yasmin yasminyasmin yasmin3 gün önce
  • bayan değil kadın ulan

    silik noktasilik nokta3 gün önce
  • Halkın %54,5 oy verdiği başkana saygısızlık yapan bir adet kendini bilmez hadsiz içeren videodur. Yargılanacaksınız!

    demirbey35demirbey353 gün önce
  • Benim anlamadığım şu neden ak parti döneminde neden böyle otururlar yapılmadı ve medyada görüntü lenmedi çünkü bütün pislikler ortaya dokulmesindiye ekrembey ne yaptı şeffaf oldu tüm halkın bilgisi halkın herseyi. Görmesi için yapti ve helal olsun Ekrem imam ogluna

    Cengiz YıldırımCengiz Yıldırım3 gün önce
  • bagimsiz yarginin verdigi karar deyince millet nasilda gulmeye basladi :D

    Murat TuranMurat Turan3 gün önce
  • Bu ne biçim insanlık ya yemin ederim irendim artık akp üyelerinden çeneleri ile bastırmaya calisiolar

    Murat DagdelenMurat Dagdelen4 gün önce
  • Baskanim neden bu maymunlari kapi disari atmiyorzunuz o kadar saygizizlik var ortada ben zizin yerinizde olsaydim o muhammete o günlük izin verirdim kapi disari atardim

    Temel ÜnalTemel Ünal4 gün önce
  • Sanki siyasetci degil it sürüsü gibiler konusa konusa degil havliya havliya cogu medeniyetin ney oldugunu bilmiyorlar hele de su AKP liler

    Temel ÜnalTemel Ünal4 gün önce
  • iğrençlik, çirkinlik ve zavallılık

    Batuhan ManzakoğluBatuhan Manzakoğlu4 gün önce
  • Muhammmer geberrr köpek orda ölen bi anadan ve bir evlattan bahsediyor bit bit bit götün durmuyor sus sus susss seni oraya gtrnlerinn taaaaa neyse

    PİSKO TVPİSKO TV4 gün önce
  • Muhamet motorun sovusnnn sussss susssss

    PİSKO TVPİSKO TV4 gün önce
  • Bunlara insan olamazlar

    İhsan İnceİhsan İnce4 gün önce
  • Başkan coban gibi davarları cok seviyor

    yakup yıldırımyakup yıldırım4 gün önce
  • Bu ekrem laf ebesi edep yoksunu kaşar birisi o kadar bu! milleti bir birine vurdurur

    yakup yıldırımyakup yıldırım4 gün önce
  • YATIRIP S.KMEMEK İÇİN ZOR TUTTUM KENDİMİ NE ÇENE VARMIŞ BE!

    TalipCan AKKIZTalipCan AKKIZ4 gün önce
  • Ne kadar yüzsüz sünüz akp

    üner gökhan timurtaşüner gökhan timurtaş4 gün önce
  • Bunlar nasıl Bi çirkef. Şak şak yapa yapa sıraya da iyi vuruyorlar

    Ahmet synAhmet syn4 gün önce
  • Alcak türkler burada toplanmis. AK gibi islamist geri zekali fašistler.

    Herbert T.Herbert T.4 gün önce
  • Muhammet bey herkes sana küfür ediyor haysiyetsiz köpek

    Bryan GozzlingBryan Gozzling4 gün önce
  • ak parti hakli abi

    FURKAN BERK YAVUZFURKAN BERK YAVUZ4 gün önce
  • Terörü konusturmadılar

    Recep KARTALRecep KARTAL4 gün önce
  • Süreyi başkan belirliyormuş. Sjsjs bide video nun başlığına bakın

    Recep KARTALRecep KARTAL4 gün önce
  • Çirkef başkan.

    Recep KARTALRecep KARTAL4 gün önce
  • Adamın konuşmasına 10 defa daldı. Kadına mikrofonu yana attı. Haksızlık budur işte

    Recep KARTALRecep KARTAL4 gün önce
  • Videoyu izlemeden önce yorumları okudum. Acaba ne terbiyesizlik etmiş dedim. Meğer adam haklıymış. Şerefsiz sizmişsiniz.

    Recep KARTALRecep KARTAL4 gün önce
  • şakşaşçı tencere tava çalan TBMM de masaya vuran CahilHalkPartililer her yerde. CHP emine buluta seyirci kalmıştır! 90sene millete zulüm edip şimdi mağduru oynayan maymunlar

    Hakan CenkHakan Cenk4 gün önce
  • Akplilerin haline bakın!! Bunların bir an önce defolup gitmesi gerekiyor. Yoksa ülke böyle vandalların elinde yok olup gider.

    Ali TaylorAli Taylor4 gün önce
  • kavga gürültü başka bir şey saygı sevgi yok bırakın kadın konuşsun muhammet efendi vır vır bi sus artık ne insanlığa ne müslümanlığa sığar yaptığın rezillik diz boyu

    Zafer DinerZafer Diner4 gün önce
  • Muhammet bey dedikleri şahıs ben de bir Akp'liyim lakin baya ayıp etmiş. Adam resmen bozuk plak gibi takılmış kalmış. Daha İstanbul seçimlerinin acısı taze de ondan böyle saldırgan ve kaba sabalar.

    BABA CONDABABA CONDA4 gün önce
  • Bilerek yapıyorlar allah belanızı versin amaçları o zaten huzur kaçırmak hadsiz köpekler yamyam sürüleri defolun gidin o meclisten halk arkanda ekrem başkan

    Celil arzu GüldürenCelil arzu Güldüren4 gün önce
  • İnanoğlu CHP seni çöp gibi kullanıyor dikkat et kendine

    İlhan Kaygısızİlhan Kaygısız4 gün önce
  • Canan hanım yargılanmasının sebeplerini söylemek suç mudur? Istediğim söylerim. Hakaret etmedigim sürece

    aladdin kandemir SANATaladdin kandemir SANAT4 gün önce
  • Adamın konuşmasını yaptırmayıp. Susturup. Adaletsiz haksızlık yapıp. Sonra herkesin normal davranmasını bekliyorsunuz. Imamoğlu beylikdüzünde de bunları yapıyordu. Başkan demek tahrik etmek demek degil

    aladdin kandemir SANATaladdin kandemir SANAT4 gün önce
  • Bu kadar ilkellik olmaz.

    HAKAN BAYRAKHAKAN BAYRAK4 gün önce
  • Bizim sınıf bile daha saygılıymıď harbiden şimdi halime şükrediyorum

    SubLore babaSubLore baba4 gün önce
  • EKREM MÜDAFA NIN REZALETİNİ İZLEDİİİİİK.

    Kristal AkımKristal Akım4 gün önce
  • Böyle bir davar görmedim daha önce.

    Şükrü DellalŞükrü Dellal4 gün önce
  • AKP li üyeler kudurmuş gibi degilmi ? söz hakkı vermıyolar hiç bişeyi kabul etmıyolar EKREM İMAMOGLU helal olsun sabrından dolayı efendiligini gram bozmadın.

    Gökhan YılmazGökhan Yılmaz4 gün önce
TRkeys