Mercedes-Benz 200E (W124) | Gelmiş geçmiş en iyi Mercedes mi?

16 Nov 2019
144 186 görünümler

Bugün sevgili Emrah'ın gözü gibi baktığı W124'ünü inceliyoruz. Her noktası bir başka temiz bir otomobille karşı karşıyayız. Yapılan ekstralarla Amerikan versiyona çevrilmiş olması ayrı bir güzel. 90'ların konforunu bol bol hissettiğimiz bir test oldu. İyi seyirler !
Lütfen, videoyu izledikten sonra BEĞEN tuşuna basarak kitlemizi büyütmemize destek olun! Videolarımıza YORUM yaptığınız her öneriyi, eleştiriyi ve bilgilendirmeyi dikkate alıyoruz!
Çekim ve Kurgu: Batuhan Kalkın

Destek ol, ABONE OL ;) : bit.ly/2rqw4nG
Bunları Mutlaka İzleyin ;
Honda S2000 --- bit.ly/2A8KWpU
Mercedes-AMG S63 bit.ly/2l50ANk
Tesla Model X --- bit.ly/2BU2JUc
Tesla Model S 85d --- bit.ly/2D3Zzg5
Aston Martin Vanquish V12 --- bit.ly/2zjzGGZ
Ferrari 488 GTB --- bit.ly/2BENEJs
Lamborghini Huracan LP 610-4 --- bit.ly/2l0Wt52
BMW i8--- bit.ly/2kKOeut
Ford Mustang GT 5.0 California Special--- bit.ly/2kKViqX
Ferrari F12 Berlinetta --- bit.ly/2Dz4QgN
BMW E46 M3 --- bit.ly/2plOEME
Dodge Challenger SXT --- bit.ly/2BE4QyP
Volkswagen Golf R --- bit.ly/2D41elA
Mitsubishi Evolution IX --- bit.ly/2phvbgk
Mercedes-AMG GT S --- bit.ly/2kMmkye
FK8 Honda Civic Type-R --- bit.ly/2l34oPh
1974 Renault R12 TS | 46.000 kilometrede! --- bit.ly/2DEjGT5
1974 Volkswagen Beetle 1303 --- bit.ly/2D1HUWd
Lotus Exige Sport 350 --- bit.ly/2Efwv74
En eğlenceli VLOG'lar;
Norm Ender’le gazladık! --- bit.ly/2C0uugj
Gürcistan'dan araba getirmek?! -- TÜM Detaylar bit.ly/2GnXa2c
Sıfır km Pick-up'ı modifiye ediyoruz! -- bit.ly/2EouPrY
Büyük ödülü kazandık!! --- bit.ly/2phXATc
Yarışmaya nasıl başlarım? --- bit.ly/2zk30gp
1996 Tofaş Şahin 1.6 S --- bit.ly/2l2IP1c
Karsan JEST+ Premium --- bit.ly/2zlb0xE
Egea Seni Piste Çağırıyor! --- bit.ly/2zkgAQP
F1 Spa Grand Prix’de 2 gün geçirdik --- bit.ly/2l3LGXF
Babalar Gününüz kutlu olsun! --- bit.ly/2zj0SW1
Detailing nedir? --- bit.ly/2D1Oigi
Drift Nedir? --- bit.ly/2D2fH1x
Alfa Romeo Müzesi --- bit.ly/2D1G4EY
Integra Type-R ile Kıbrıs’ta İki Gün --- bit.ly/2BproyN
Web sitemiz : www.otopark.com
Facebook : facebook.com/otoparkcom
Instagram : instagram.com/otoparkcom
Twitter : twitter.com/otoparkcom

YORUMLAR
  • 10.10 da sirisi açılanlar el kaldırsın Bi tanıyalım 😂 e serisi ni siri diye anladı siri kral

    What's up BroWhat's up Bro14 saatler önce
  • O direksiyon ne yaa

    Oğuzhan NazlimOğuzhan NazlimGün önce
  • Benim 1989 model 190e 2.0 vardi onun silecegide tek kollu ekssntrikliydi

    Ibrahim YucelIbrahim Yucel2 gün önce
  • 2015 Fluence'i sattım 1991 200e aldım. Üstüne kalan para ile iç kozmetik ve yürürü, motoruna harcıyorum orjinalliğinden ödün vermeden... Harcadığın her kuruş helal eder.. Çok tepki aldım. Klasik yorumlar "Abi o araçta demir yorgunluğu vardır".. Ve onlara diyorum ki "Senin, benim üzerimde yarattığın yorgunluktansa bu demir yığını bana yaslansın"

    Alice CooperAlice Cooper4 gün önce
  • Bruno Sacco efsanesi

    Fatih TasdemirFatih Tasdemir4 gün önce
  • Arabayı cok sert kullandınız icim acıdı

    Mehmet KahtalıMehmet Kahtalı4 gün önce
  • Almanyadaki parça stoğundan sadece servisler mi alış yapabiliyor?

    Ferhat DurkayaFerhat Durkaya8 gün önce
  • Abi neden bana böyle değişik geliyor böyle aniden frene basıp ABS açtırınca sanki arabanın anasını ağlatmış gibi geliyor

    Sarp NicholsonSarp Nicholson8 gün önce
    • @OTOPARK.com ☺

      Sarp NicholsonSarp Nicholson8 gün önce
    • Fren oğlum bu ne olacak:) araba bu pamuk şeker mi:))

      OTOPARK.comOTOPARK.com8 gün önce
  • En efsane araba v140 sonrada w124

    Hasan KahveciHasan Kahveci10 gün önce
  • 1985 W124 200d aracım var. 1.307.000 Km'de... motor %87

    kurtchack1kurtchack110 gün önce
  • DİREKSİYON FAUL, PAÇALIKLAR PENALTI....ÜSTAD TRABZON A GEL BUNUN NİRVANASINI ÇEK.....

    ufuk erdoğanufuk erdoğan11 gün önce
  • 162binde bizimkisi :)

    Sedat ErolSedat Erol12 gün önce
  • çok güzel araba

    oto otooto oto13 gün önce
  • "Dünyanın sonunu hamamböcekleri ve W124 ler görecektir". Alıntı... :)

    oğuzhan demirkıranoğuzhan demirkıran17 gün önce
  • Şu videoyu izlerken aldığım hazzı imdb puanı 9 olan filmi izlerken almadım.

    SEYYAH SULTANSEYYAH SULTAN17 gün önce
  • direksiyon dışında güzel......................

    yagız eymnyagız eymn18 gün önce
  • Aracın sahibi de acayip saygılı,efendi araca da çok iyi bakıyor Allah kaza bela vermesin

    UYGΛΓ GÜRΞLUYGΛΓ GÜRΞL19 gün önce
    • UYGΛΓ GÜRΞL Allah razı olsun ✋🏼

      Emrah YARDIMCIEmrah YARDIMCI18 gün önce
  • Abi gözünüzü seviyim bi araba alma hayaline kapıldık o da yalan olucak piyasacılar yüzünden kaldırın videoyu 😂

    EmirEmir19 gün önce
  • Çocukluğumun efsane arabası. :)

    serkan canerserkan caner19 gün önce
  • Arabayı anlatırken gözün parlıyo abi 😊

    Kadir ÇOPURKadir ÇOPUR20 gün önce
  • o nasıl direksiyon gözüm kanadı

    SS BBSS BB20 gün önce
  • 200 Enjonflahfulahflah falan :D

    Serkan YükselSerkan Yüksel20 gün önce
  • 50 li yıllarda yapıyor mercedes mono wiper ı

    Ahmet ADALIAhmet ADALI20 gün önce
  • Kardeşim sorman ayıp en lüks araba 200e 1. L300 2.

    Yusuf Şahin TopcuYusuf Şahin Topcu20 gün önce
  • ARKADAŞLAR BU ESKİ ARABALARDA ÖN CAMIN SAĞ TARAFINDA O ZAMANLARIN VERGİ BANDROLLERİ OLURDU O ETİKETLERDEN NEREDEN TEMİN EDEBİLİRİM BİLEN VAR MI

    SEDAT GAZİANTEPSEDAT GAZİANTEP21 gün önce
  • Hayır.

    Mustafa çınarMustafa çınar21 gün önce
  • direkyon yuzunden didk.likeattim.orjinal diyon direkyon degistiriyon

    Tolga ErTolga Er21 gün önce
    • Tolga Er 😂

      Emrah YARDIMCIEmrah YARDIMCI21 gün önce
  • orjinalcıyım demişsiniz arkadaşa ama neden avrupa orjinal bir arabayı amerikana cevirip orjinalini bozmuş çok ayıp arabaya ayıpyani

    Mustafa ATAMustafa ATA22 gün önce
    • Mustafa ATA büyük terbiyesizlik edilmiş arabaya

      Emrah YARDIMCIEmrah YARDIMCI21 gün önce
  • Minibüs kornası dedin, tam üstüne bastın, 🙂 magirüsçüler zaten minibüslerine meşhuur olan bu mercedes kormasını takarlar hep 👍🙂 kulak oradan âşinalı

    Volfi VolfiVolfi Volfi22 gün önce
  • М102-2.0 122 beygir kardeş

    Дольнобойшик КамазистДольнобойшик Камазист22 gün önce
  • Arabanin sahibiyle nasil goruşe bilirim? Facebook ve ya whatsap hatti varmi?

    Surxay AqayevSurxay Aqayev22 gün önce
    • @Emrah YARDIMCI tesekurler

      Surxay AqayevSurxay Aqayev21 gün önce
    • Surxay Aqayev instagram @berovicemrah

      Emrah YARDIMCIEmrah YARDIMCI21 gün önce
  • Orjinal direksiyon daha iyi olur

    goneşera towngoneşera town22 gün önce
    • goneşera town ikiside ayrı keyifli nardi daha çok ilgi çekiyor.

      Emrah YARDIMCIEmrah YARDIMCI21 gün önce
  • Kapılardaki kilit cubuklari ve direksiyon orjinal olmaması üzücü

    G GG G22 gün önce
    • @Emrah YARDIMCI ikisinide değiştir bak ozaman beğeniyi gör aracina

      G GG G21 gün önce
    • G G direksiyon keyfi yurtdışında yaşayan bilir kapı pinleride orjinal amerikan versiyonda kullanılandan. Almanya sipariş geldi fabrikadan.

      Emrah YARDIMCIEmrah YARDIMCI21 gün önce
  • Yalnız eksantrik şeklinde çalışan silecek W201 de mevcuttu.

    Yavuz86Yavuz8622 gün önce
  • Bi lacibey değil ama maşallah allah kaza bela vermesin sinan reis hakknı vermiş gene 😊

    Ozgur DinlerOzgur Dinler22 gün önce
  • Oto destekçime yedek parça için yardımcı olur mu?

    MEHMET ALİ ERKEKMEHMET ALİ ERKEK22 gün önce
  • merhaba size bi sorum olacak 1990 model w 124 rampada manuel 2 ile kalkarmı neden bu soru çünkü otomatikte bayılma yapıyor cevap için şimdiden teşekkürler

    Şükrü ÇelikŞükrü Çelik22 gün önce
    • Şükrü Çelik merhaba 2. Vitesle kalkar fakat pedala biraz fazla basarsanız 1 e düşürür yada ilk kalkışta hızlı kalkarsanız 1 de kalkar.

      Emrah YARDIMCIEmrah YARDIMCI21 gün önce
  • Yanlış bilgi var makyajlı e200 1993 yılının 6. Ayından sonra üretilmeye başlandı 94 te değil yani 93 model makyajlı kasa var

    Ufuk KalyoncuUfuk Kalyoncu23 gün önce
  • Abi maşallah dii arabayı öve öve nazar değecen 😂😂merso bi baska

    Hasan KayaHasan Kaya23 gün önce
  • Ne istiyosun Sinan abi? Elimizdekileri satıp eskilere mi dönellim illa 😂 Elinize emeğinize sağlık.

    Kağan BulutçuKağan Bulutçu23 gün önce
  • turuncu far değil sinyal ...

    fatih kosefatih kose23 gün önce
  • Caz, bence araç tanıtımında kullanmayın. Kafam karışıyor ... ( imza: 40 yaş üstü)

    Tuncay ŞimşekTuncay Şimşek23 gün önce
  • Direksiyon dışında çok güzel.

    Celal AltanCelal Altan23 gün önce
  • En iyisi W124

    Ua 87Ua 8724 gün önce
  • Güzel iş çıkarmışsın kardeşim 👍🏻Güzel bir paylaşıma imza atmışsın..Neden 30 yıl beklediğimizi anlatsınlar :))

    ferhat Aynısoyferhat Aynısoy24 gün önce
  • Videoyu izleyince insan. bian kuzey avrupa ülkesinde yaşıyor zannediyor. haftasonu araçla gezmek sakin ortamda .Videoyu kapatınca tekrar türkiye ye dönüyorsun eli yüzü düzgün araba bile 40bin tl başlıyor araç almak hayallerde

    Tuğrul KahramanTuğrul Kahraman24 gün önce
  • Tofaşçılar 20 25 istiyorda bu araba nie 50 60 etmesin elinize sağlık çok güzel video olmuş

    İsmail Emre DÜLEKÖZİsmail Emre DÜLEKÖZ24 gün önce
  • W201 de tek silgi dir ve çalışırken ileri geri. Hamle yapar otomatik olarak

    Sedat ŞahinSedat Şahin24 gün önce
  • Bir ara bir yakınımız da 94 e200 lorinser vardı. sene de zaten 95 ti. ben hala 95 senesinde kaldım.

    Cem BaskanCem Baskan24 gün önce
  • E39

    RareloraRarelora25 gün önce
  • 8:04 eskiden Serhat mı vardı :D

    SwapmastersSwapmasters25 gün önce
  • Arkadaşlar herkese selamlar. Öncelikle emeginize saglık kardeşim . aracınızı güle güle kullanın Mercedes..denilince akan sular duruyor. Hangi kasa ve kaç model olursa olsun yeri konumu konforu süspansiyonu sağlamlığı diksiyonu her şeyiyle tartışmasız bir araç. Benimde 1989 model makyajlı kasa E 2 paket 190 E 2.0 Sportlain mercedesim var.16 yıldır ailece kullanılıyor ve bugüne kadar bir kez olsun yolda kalmadık. Haa burda şunun da önemi varki Aracım full servis bakımlıdır ve asla bakımlarını aksatmam.aracım Ankarada gözde bir araçtır.k lima çift açılımlı elektrikli sanroof abs ads kilitli diferansiyel 5 ileri şanzuman orjinal tüvtürk resmi kayıtlı 325 XXX km elektronik ateşleme sistemi deri kumaş özel koltuklar ısıtmalı ve elektrikli aynalar ön camlar otomatik 4 oynar başlık pako otomatik anten ön arka kol dayama power ekonomik yakıt tüketimi göstergesi orjinal hella kornalar ön arka müzik ses ayırma modülü araç tlf tesisatı ve mikrofonları fabrika güvenlik paketi daıbıl müzik sistemi aux blutush nevigasyon wifi internet bağlantısı geri görüş kamerası fabrika orjinal 16 kol cantlar michelin lastikler merkezi uzaktan kumandalı kilitleme alarm otomatik kapanan ön camlar vs.maşallah bütün aksamları full çalışıyor. Orjinal kaset kutusu ve kasetleri fabrika anahtarları orjinal tıbbi müdahale yardım seti ve sağlık malzemeleri orjinal kaset çaları duruyor. .Patlatma diye birşey bilmem. Gögüste çatlak patlak yok. Bütün kapı içleri orjinal yıldızları duruyor .Sadece her araçta olduğu gibi Tavanda ön ve arka kaputta güneş Yanıkları oluştu ve bundan dolayı yanlardada birkaç çiziklerden dolayı komple boyatmak zorunda kaldım ancak yapılan boya ve işçilik görülmeye değer. Serviste boyattım ama tabiki maliyeti biraz tuzlu oldu. .ama en önemlisi benim içime sindi.süper kaliteli malzeme ve süper işçilik.. Arkadaşlar temiz ve bakımlısını herkese tavsiye ederim.birçok 2014, 2015, 2016 model araçları yaşına başına bakmadan ezer geçer piton yılanı gibi boğar öldürür. Önündeki yıldız yeter. Allah gönlünden geçiren her kese daha iyilerini nasip etsin. hepimize kaza bela vermesin.

    Adnan BeyAdnan Bey25 gün önce
  • 😁

    NikoNiko25 gün önce
  • Onun en orjinali bizde dünya da sayılı bitane var bunlar hiç bişey alana 300 bine elden öper otomatik e200 full orj sıfır kaza değişen 140 bin orj km 1.elden 95 model

    Seyit mustafa BayraktarSeyit mustafa Bayraktar25 gün önce
  • yatıyo ama tedirgin etmiyo🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪😏😏😏😒😒😒😒🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🤪🥴🥴🤪🥴.BALKIZ

    ULUDAĞ YATAKLARI bursaULUDAĞ YATAKLARI bursa25 gün önce
  • Eleştiri yapan arkadaşların hiç bir yorumu beğenilmemiş hahaha yav insanoğlu çok garip vallahi. İstiyor ki hep övsün hep şakşaklasınlar

    Ahmet HANAhmet HAN25 gün önce
    • Ahmet HAN kötü yoruma neden like yada dislike atıyım ki. Yada disklike atsam daha mi iyi olacaktı. Veya burda kötü yorum yapanlarla tartışalımmı illaki. Yoruma açık sonuçta ama iyi ama kötü herkes yazacak düşüncelerini. Merak ettiğim konu direksiyon olmasaydı nereye bahane bulacaktı milletimiz ☺️

      Emrah YARDIMCIEmrah YARDIMCI25 gün önce
  • Çok güzel ama 300e olmalıydı

    Ali özdoğanAli özdoğan25 gün önce
    • Ali özdoğan kesinlikle 👌🏼

      Emrah YARDIMCIEmrah YARDIMCI25 gün önce
  • Koltuklar çok kaliteli ; vıyk vıyk vıyk .

    uçan penguenuçan penguen25 gün önce
  • Gel Azerbaycanda bunun herseyi var kardes. ))) Burada en cok satilib alinan araba

    Ibraxim AlievIbraxim Aliev25 gün önce
  • Araç çok güzel de olumsuz yönlerini de söylemek lazım. Öncelikle motor eski teknoloji. Usta problemi var. Çoğu usta biliyorum diyor ama anlamıyorlar. Ya da kötü niyetli ustalar tekrar tekrar gelmenizi sağlayacak çözümler sunuyorlar. LPG konusunda daha yeni geliştirilen sıralı sistemler var ama ne kadar randımanlı tecrübe etmek gerek. Farlar yetersiz. Soğuk çalışmada ciddi problemler yaşayabilirsiniz. Marşa basarsın çalışmaz sinir eder. Yolda bile kalırsın. Kışın bu arabalar sorunlu. Çok geç ısınır. Soğuk bir bölgedeyseniz titreye titreye gidersiniz. Klimalı ve sanruflu bulmak zor. Çıkma parçaları risklidir sorunlu çıkabilir. Parçacılar nasıl olsa benden alacak diyerek fiyatlarını fahiş tutuyor. Sorunlar çözülemezse illallah ettirir satmak için yer ararsın. Benzinli modellerde sorun çıkaracak parçalar daha çok o yüzden dizeller tavsiye ediliyor. 250 ve üstü dizeller kasaya çok uygun. Titiz kullanıcılar baya masraf edebilir. Bakılırsa bence piyasadaki pek çok arabadan iyidir ama bakılırsa.

    ihsan yalçınihsan yalçın25 gün önce
TRkeys