Yaralı Kuşlar 148. Bölüm Fragmanı

5 Nov 2019
213 916 görünümler

Yaralı Kuşlar 148. Bölüm Fragmanı yayında! Ulviye'nin bıraktığı not Ömer'in eline geçiyor!
Melis, Ulviye'nin bıraktığı notu bulur. Ancak; Ömer Melis’in bulduğu notlu kağıdı, resim yapmak için elinden alır. Ömer’in odasına giren Melis, işini garantiye almak için bütün resimleri yırtar. Ömer her şeyden habersiz, Ulviye’nin yazdığı notun arkasına resim yapar ve duvara asar. Böylece Ulviye’nin bildiği gerçekler, artık Ömer’in odasında bir resmin arkasında yazılıdır. Peki Melis, bu notu kimse görmeden yok edebilecek mi?
Yaralı Kuşlar yeni bölümüyle hafta içi her gün 16.00'da Kanal D'de!
Hikayemiz, yıllar önce ailesinden koparılmış ve bambaşka bir yaşama mecbur bırakılmış küçük Ömer’in, ablası bildiği Meryem’le hayata tutunma çabasını konu almaktadır.
Ancak Ömer’in öz babasıyla karşılaşması sonucu kartlar yeniden dağıtılacak hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayacaktır.
Yüreğinize konacak Yaralı Kuşlar uçmaya başlıyor…


Yapım: Stellar Yapım
Yapımcı: İnci Gülen Oarr
Senaryo Danışmanı: Mehmet Uyar
Hikaye-Öykü: Meryem Temiz,Sinem Şengünlü, Yasemin İnal Avcı
Senaryo: Aslı Aksu, Bedirhan Toprak, Elif Yılmaz, Emek Fulya Tanrıkulu, Gökçen Eroğlu, Hazel Sevim Ünsal, Meryem Temiz, Münevver Yıldız, Sinem Şengünlü, Yasemin İnal Avcı
Yönetmen: Yasemin Erkul & ECE TAHTALIOĞLU PERTEZ
Kostüm: Onur Becerik
Görüntü Yönetmeni: Faruk Armankaya, Mustafa Karakuş
Sanat Yönetmeni: Selami Taşbaşı
Müzik: Murat Evgin
Oyuncular: Gizem Arıkan (Meryem), Emre Mete Sönmez (Ömer-Efe), Ali Yasin Özegemen (Levent), Ayşen İnci (Ulviye), Özgür Özberk (Tekin), Arzu Yanardağ (Hülya), Utku Çorbacı (Bahadır), Cemre Melis Çınar (Melis), Emre Çaltılı (Cemil), Hasan Ballıktaş (Durmuş), Canan Karanlık (Neriman), Sezgin Irmak (Doğan), Tuğba Tutuğ (Ayşe), Emek Büyükçelik Uyar (Safiye), Nuray Erkol (Aysel), Ceren Yavuz (Aslı), Ozan Turan (Yaşar), Mert Ateş (Çıta), Erdem Eren Ayaz (Çamur), Sayid Ege Yıldırım (Minik), Ada Çapa (Dilsiz)

YORUMLAR
  • Safiye hanım sen çok değişmişsin öyle olmaz o resimlere bir bakin bakalım nasıl

    Ayşe TaşkınAyşe TaşkınAylar önce
  • Biz bunu izliyoruz bu filme hayranız izlemiyorsnız izlemeyin salaklar

    Irfan TurerIrfan TurerAylar önce
  • Bence Melis asıl kağıdı yok edip başka kağıda Meryem i suçlayıcı şeyler yazıyor çünkü kağıttaki resim başka

    Şerife TatarŞerife TatarAylar önce
  • Canim omer ya.sende gordun simdi o yazini. Ama sen o resmi asdinya tam oldu simdi. Melisin yuzunu gormek lazimvsimdi o resmi gordugunde ne hallere duseceyimi gormek. Itirafda bulunan resim tam karsisinda. Her omerin odasina girdiginde bu resmi gormek.cildiricak,deliricek. O resmi irdan almak icin mutlaka bir seyler yapacak.

    Remziyye AxundovaRemziyye AxundovaAylar önce
  • Allahım bu bahadırla levent ne kadar saflar

    Zehra EncuZehra EncuAylar önce
  • Ulviyeyi melis ve hülya öldürürler! 😓😫😲😔😭😢😤

    The AleyThe AleyAylar önce
  • Biran önce final yapsın daha iyi bence🤔😠😏👎👎👎

    Huma kuşuHuma kuşuAylar önce
  • Siz biz neler neler yazıyoruz.ama yönetmen bizleri pek takmıyor.nasılsa bu ahmaklar izliyor uzatalım uzatabildiğimiz kadar diyo herhal😁😁

    RECAİ NAZIM ERTANRECAİ NAZIM ERTANAylar önce
  • Ohh Cemil boşan şu Ayşe'den bi de hangi yüzle geldin diyor salak 😬

    Zeynep DwxZeynep DwxAylar önce
  • ben.bir aydir sadece fragmanlarini izliyorum okadar

    aysun karaaysun karaAylar önce
  • Melisle ablası daha ulvuyeyide öldülür bunlar

    Arife ToramanArife ToramanAylar önce
  • Saçmalık ötesi merak ettiğim Cemil nolduda Ayşeden vazgeçdi birde Melis kağıdı bulmuşdu nasıl olduda Meryemin eline geçdi hayret😡

    TURQAY NƏSİBOVTURQAY NƏSİBOVAylar önce
  • Ne kağıtmış

    Eylül DalgıçEylül DalgıçAylar önce
  • What is this, KanalD????? Do the writers know what they are doing??????? The safest place Omer could put the letter, unknowingly. Cary on with this one line letter, for years!!!!!!!

    M. PoliteM. PoliteAylar önce
  • merhaba bende mutfağıma bekliyorum

    Birgül'ün Yöresel LezzetleriBirgül'ün Yöresel LezzetleriAylar önce
  • Yakında ulviyeyi öldürürlerse şaşmam vallahi

    ınstagram videoları eğlenceınstagram videoları eğlenceAylar önce
  • Diziyi sadece fragmanlardan izliyorum

    Zeynep ZeynepZeynep ZeynepAylar önce
  • Ey sanaris çok saçmaladı pislik yapma

    fatmatımatül kilimcilfatmatımatül kilimcilAylar önce
  • Gerçekler ortaya çıksın diyenler

    yagmur gucinyagmur gucinAylar önce
    • Yeter artık 2 kardeş aileyi birbirine düşürdü

      Nazire SarıbıyıkNazire SarıbıyıkAylar önce
  • Yaa bu Meryem ne salak ya önceden çok seviyordum şimdi artık çok itici ve çok saf geliyor

    Hilal BeslenHilal BeslenAylar önce
  • Quem será que vai encontrar? Se Levent, Meryem, o irmão de Levent encontrar, aí sim, eu vou começar a ver todos os dias como antes, pois, como todos já conhece o meu drama! eu não sei esse idioma, já tentei aprender, mais, não consigo, kkkkk

    Tita Do CarrapatoTita Do CarrapatoAylar önce
    • eu tambem não entendo fico adivinhando so esperando ver mervern e levent juntos kkkkkk

      Celina BrazCelina BrazAylar önce
  • aman kimse görmesin kimse duymasın melis duysun çay kaşığı gibi heryeri karıştırsın seyircide çıldırsın

    YEDİ NUMARAYEDİ NUMARAAylar önce
  • Lan film bu film hem hep güzel gitse sıkılacaksınız. Bırakın da ilerlesin. Çıldırıyorum yaa Melis i bulduğunuz yerde vuracaksınız bu kadar bağlanmayın gerçekle alakası yok.

    AĞUSTOS BÖCEĞİAĞUSTOS BÖCEĞİAylar önce
  • АЙШЕ ЧЕМИЛ КИМИ САВАДЛЫ, ОДВОКАТ, МЕДЕНИ ОГЛАНЫ СЭНБЕТИ АРАШДЫРМАМЫШ ЧИНАЙЕТКАР ДОГАНЫ СЕВДИЙИН ВЕ ЕЛ-ЕЛЕ ЧЕМИЛЕ АЧЫГ ВЕРДИЙИНИЗИ- ГАРАЧЫ СИМАНЫЗЫ КЭСТЕРДИЗ! АЙЫБ ОЛСУН СЕНЕ АЙШЕ, АНАНА, НЕРОШ ВЕ ДИКЕР СЕНЕ "ДАЯГ ДУРАНЛАРА"...

    Xumay BerenqXumay BerenqAylar önce
  • Şimdi bu olayı da 50 bölüme yayarlar

    MAKODİSTAN SESMAKODİSTAN SESAylar önce
  • Meryemin susmasına sinir oluram inşallah sonu yaxşı olar🤗🤗ömer herşeyi ortaya döker bilmeden

    Abbas ZeynalovAbbas ZeynalovAylar önce
  • Ooouuuygfffff

    Elizabetta MYTXYElizabetta MYTXYAylar önce
  • zaten ayse kibi salakla evli kalmagina deymez

    Kimyacı AlimKimyacı AlimAylar önce
  • Senaristin azina.....

    zeyneb _bagirovazeyneb _bagirovaAylar önce
  • Valla dizinin sinirini evdekilerden cikariyorum yeter artik ya hersey aciga ciksin karar verdim artik iz le mi yo rummmmmmm😈

    huseyin efe bayirhuseyin efe bayirAylar önce
  • Yetar artık bitsin şu dizi sıkıldım yaa herkes çok sıkıldı bence

    Farrux XolboyevFarrux XolboyevAylar önce
  • essa série e linda mas está muito chato ninguem pega melis so ela tem vantagens os outro tudo bobo tem que mudar essa história

    Celina BrazCelina BrazAylar önce
  • Yine saçma sapan fragmandan bu anlaşılıyor izlemiyorum artık sakız gibi uzattilar

    Emir EMIRREmir EMIRRAylar önce
  • sezon finali olcak le vent omer kendi oglu ogrencek mer yem evlencek çocukları olcak arallkta kar tatile gidecek aysenur

    Ayse KrtlAyse KrtlAylar önce
  • Çürükçüler

    Ferqane SultanovaFerqane SultanovaAylar önce
  • Mademki diziyi bitiresiniz yoktu hergün yerine haftada bir dizi bölümü atsaydınız

    ibrahim gamexibrahim gamexAylar önce
  • Ya ama yeter artık saçmalama noktasında had safhaya ulaştınız sonunda birakacam diziyi izlemeyi biraz da iyilerin işi rast gitsin hep mi kötüler kazanacak valla bunaldım size burda söylüyorum cumaya kadar kötüler cezasını bulmazsa bende diziyi bırakırım izlemem bu ne yaaa

    hikmet çolakhikmet çolakAylar önce
  • Biraz az saçmalayın bence . 1 saat boyunca tek gördüğüm şey çakal bir kız . Sizin gibi dizi çeksem 1 saatlik bir diziyle trend videolarda 1.olabilirdim (bu benim fikrim)daha çok aşk daha az saçmalık başarılar dilerim...😊😉

    Buse AkBuse AkAylar önce
  • ömer notu kim yazdı diyor hülya kağıdı konak yapcam dedi cemil ayseye sen den vaz geciyorum aysenur yaralı kuşlar

    Ayse KrtlAyse KrtlAylar önce
  • Senarist izleyici kayibedyosun izleyici bi kendine gel ya meryem sende susma artik ne korkuyorsun ya sen sustukça bn tlv.karsişinda ölüyorum bitiyorum anla 😡😡😡

    Faruk özbayindirFaruk özbayindirAylar önce
  • İzlemicem artık bu diziyi. Izlerken sinirlerim bozuluyor. Ben hayatımda bu kadar yavaş ilerleyen bir dizi görmedim.

    Meryem EfeMeryem EfeAylar önce
  • Yapmayın ama ya .. Böylede olmazki..

    MeryemMeryemAylar önce
  • Ya Allah awkina yeter bu kadarida fazla millet isyan ediyo yonetmen hangi kafadasin sen meryem levent diye olduk sonunda oyrendi wimdide melis cadisinin yuzu ortaya ciksin diye bi bu kadarda surunduruceksin dimi?ayrica wu ayweye gercekten qicik olmaya bawladim al iwte fazla naz awik usandirir aywecik😉

    Aysen ZeynalovaAysen ZeynalovaAylar önce
    • Ancak son bölümde meryemle levendi birleştirecek bu yönetmen bir zahmet onuda yapma

      Zehra EncuZehra EncuAylar önce
    • Evet biktik ben fraqmanciyim

      Qismet ZeynalovQismet ZeynalovAylar önce
  • Firlaya firlaya izledim yani 🙅‍♀️

    Zuleyha AgayevaZuleyha AgayevaAylar önce
  • Çok güzel ömer ellernde kağıd

    Hamad OsmanlyHamad OsmanlyAylar önce
  • Ne zaman bitecek bu acı ızdıraplar.Artık mululuklar görmek istiyoruz

    Cemil CemilCemil CemilAylar önce
  • Ya sağır ya kör bu konakta yaşayanlar birtek kötülerin duyu organları çalışıyor

    Zübeyde HarputluZübeyde HarputluAylar önce
  • Meryem ve ayse kadar saf ve salak birini gormedim be polyanna ellerine su dokemez 😡

    Özlem SakallıÖzlem SakallıAylar önce
    • @cem gökmen aynen Bahadır ben onu unuttum yoksa daha da üzülürüm

      Mamadou DiakiteMamadou DiakiteAylar önce
    • @Mamadou Diakite bence de Meryem ve Ayşe dizinin en salakları yeter artık abla kardeşin yaptıkları bana fenalık getirdi evde iki şeytan var kimse görmüyor bahadır ayrı bir saf salak

      cem gökmencem gökmenAylar önce
    • 👍👍

      Zehra EncuZehra EncuAylar önce
    • САЛАМ! АЙШЕНИН ИЧ УЗУ КЭРУНДУ😢ЧЕМИЛ КИМИ АДАМЫ НЕ ЯЗЫГЛАР КИ, ЧИНАЙЕТКАР ДОГАНА ДЕЙИШДИ😢😢😢

      Xumay BerenqXumay BerenqAylar önce
    • Aynen ben de ikisi de hangisi daha salak bilemedim

      Mamadou DiakiteMamadou DiakiteAylar önce
  • İyi aksamlar.Allahim Bahadir kadar saf insan kaldimi bu zamanda?Yinede Meryem susuyor dizi adami çatlatiyoo

    Nura. ÇiviciNura. ÇiviciAylar önce
  • Ől Aýşe

    Gunel BayramovaGunel BayramovaAylar önce
  • Meryem buldu amma daha gözleriyle guramiyorler ya

    gökhan Mermergökhan MermerAylar önce
  • 😂sinirden

    Sahra YunusovaSahra YunusovaAylar önce
  • Ömerin çizdiği resim nasıl değişiyor

    Hümeyra PamukHümeyra PamukAylar önce
    • Ayene

      مصطف جراحمصطف جراحAylar önce
  • Sonunde sonu geldi melis kopagini ole be sonunde

    gökhan Mermergökhan MermerAylar önce
  • Melis kopagi geberiyor

    gökhan Mermergökhan MermerAylar önce
    • Isaallahhhh

      Faruk özbayindirFaruk özbayindirAylar önce
  • Olee be

    gökhan Mermergökhan MermerAylar önce
  • Melis kapağını sonu geldi

    gökhan Mermergökhan MermerAylar önce
  • Guzel

    Malika BensmaineMalika BensmaineAylar önce
  • Melis pisliği ölse ve ablasl da ölse pişLikler iki de oruşmu oçugu 😠

    fatoş cicekfatoş cicekAylar önce
  • İkinci yorum

    Yunus emre TortumYunus emre TortumAylar önce
    • Yine melis pisliyi yaptı yapacağını kağıdı buldu yırtıp attı kendisi bir yazı yazdı kendini temize çıkaracak cadı

      Birgül DoraBirgül DoraAylar önce
TRkeys