Canevim 4. Bölüm

24 Jun 2019
1 825 230 görünümler

Canevim 4. Bölüm Özeti:
Ömer’in telefonundan gelen veda mesajı Ceylan’ı perişan eder. Ömer’e bir türlü ulaşamaz. Ceylan, sevdiği adamın peşine düşerken, Taylan adım adım hedefine ilerlemenin keyfini sürer. Ömer ise içinde bulunduğu zorlu durumdan kurtulmaya ve Ceylan’a ulaşmaya çalışmaktadır. Öte yandan Elvan’ın, Şevki’nin dükkanını yıkıp dökmesi aileyi yeni bir borç yükünün altına sokmuştur. Aile maddi sıkıntılarla boğuşurken, Ayşe’yle ilgili ortaya çıkan yeni bir durum hem hepsini çok üzer hem de Elvan ve Ayşe ilişkisine yeni bir duygusal boyut katar. Müjgan ise Ayşe’nin ablasının kızı olduğunu yeni öğrenmiştir. Bu olayın iç yüzünü anlamak için sorular sormaya başlar.
Canevim TRkeys Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/VuAi3Z
atv Resmi TRkeys Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

YORUMLAR
  • Ceylanin hareketleri cok abartili yapmacik. Zorla tatli olmaya calisiyor ve hep yerlere bakiyor. Sinir etti beni 😂

    Esraa YxlEsraa Yxl4 gün önce
  • Aç qarına sevgi olmaz Ceylan xanımmm

    Qardaşlar ƏLiyevQardaşlar ƏLiyev8 gün önce
  • 1.06 minutes 🤦🏻‍♀️🥰🥰🥰😢😢😢😢

    Yasmiin Shux shux familyYasmiin Shux shux family12 gün önce
  • Taylan ceylan

    Sükran ŞakbudakSükran Şakbudak15 gün önce
  • Omərin qucaqladigin qizin simasi ne gozeldir

    Musa BabayevMusa Babayev19 gün önce
  • Ceylanın babası Fransuz aktyoru Jerar Departeyə oxşayır.

    Phonren PhoensjsPhonren Phoensjs24 gün önce
  • Veo que esa la casa de montaña donde grabaron Adini sen koy

    gissela valenciagissela valencia25 gün önce
  • Omer Ceylan diyenler like Taylan Ceylan diyenler yorum Amma istiyen yoruma yaza bilir

    Bahar RasulovaBahar Rasulova25 gün önce
  • Aytulun sinsi uzunu gorenler

    Bahar RasulovaBahar Rasulova25 gün önce
  • Bravo Omer je mei pjekur te kjo telenovele dhe e cove deri ne fund duke e korurezuar me unaze❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🇦🇱🇦🇱

    Vera BaciVera Baci28 gün önce
  • Xhejlani❤❤❤❤❤❤❤❤💋💋👄

    Enxhi Saliasi neslihanEnxhi Saliasi neslihan28 gün önce
  • Aytül para için her şey yapar.

    Gfhd HsbfGfhd HsbfAylar önce
  • meymun pişik göz taylan nə çirkindi allah vurmuş nələr eliyir zəhləm getmiş

    damla Huseynovadamla HuseynovaAylar önce
  • ❤️❤️❤️❤️❤️

    Rojin KurtalRojin KurtalAylar önce
  • Taksiye paran nasıl yetiyor ozmn😂 ahhmandhudjs

    Feyza CumkurFeyza CumkurAylar önce
  • senaryo diyorlar bu millet kendileri yazsinda senaryo versinler bilelim nasil olur diziler

    Mecnun7725 SalamMecnun7725 SalamAylar önce
  • Lütfen bu Ceylanın sesin değiştirin ya

    Аlina ZaharovaАlina ZaharovaAylar önce
  • Como que Fasso pra assistir em espanhol sou brasileira

    Sarah MoraesSarah MoraesAylar önce
  • taylan ve ceylan birlikte olsa keşke adam çok karizmatik bu arada

    azra coplanazra coplanAylar önce
  • ah ürəyi gözəl insan Ömər o ailə mənim ailəm deyir çooxxx sevirəm səni

    V KazimovaV KazimovaAylar önce
  • çox pis bir kinodur mən buna baxmıram👎👎👎😡😡😡😡😠

    ləman ismayilovaləman ismayilova2 aylar önce
  • Stockholm

    Kaan StepgamingKaan Stepgaming2 aylar önce
  • Milletin götünde don yok ,su tek tas sevdasindan bir türlü vazgecemediler.

    Faruk dolovac TuncFaruk dolovac Tunc2 aylar önce
  • Taylan niye iki seveni aylrmaq isteyir axl

    Togrul EliyevTogrul Eliyev2 aylar önce
  • Bu Müjgan ne kadar güzel ve tatlı bı kız masallahhh canım yaaa 😍

    Mevlüde SerinMevlüde Serin2 aylar önce
  • Bu zenginler her bölümde bir iki defa biseyleri firlatip kirmassa içleri rahat etmiyo 😂

    Mevlüde SerinMevlüde Serin2 aylar önce
  • Saçın boynun gözüküyo böyle namaz mı kılınır amk

    İsimsiz Kullanıcıİsimsiz Kullanıcı2 aylar önce
  • İyice samanyoluna döndü bu kanal skzjsnshs

    min ksoomin ksoo2 aylar önce
  • ceylanin konusmasi neden boyle gicik ,? 5 yasindan cocuk gibi nia nia nia konusuyor... evlenecek kiz biraz daha olgun olmali ... GICIK SESLI CEYLAN

    fat bilfat bil2 aylar önce
  • Bu Birol çok iyrenç

    Матанат ЗейналоваМатанат Зейналова2 aylar önce
  • Ben sen rusmusun

    Онур ИсмиевОнур Исмиев2 aylar önce
  • Ayşe çok Tatlı

    İbrahim Barutcuİbrahim Barutcu2 aylar önce
  • Mujganin "noluyo ya" demesinden cidden biktim

    Turkish DelightTurkish Delight2 aylar önce
  • Boa tarde querida! Tudo bom por aí.... Tenha um ótimo domingo. Gostaria de ver legendado essa novela Canevim. É uma ótima novela e enredo de história. Valeu bjs😆

    Cida DiasCida Dias2 aylar önce
  • Taylanla aytule nefret edenler 🙄🙄😏

    Sebis HuseyinovaSebis Huseyinova2 aylar önce
  • Can't understand what they say,,no English sub???

    Mc. BrownMc. Brown2 aylar önce
  • тайлан как зомби

    Cavid HebibovCavid Hebibov2 aylar önce
  • 44:44 orda özel hastane galiba sosyal güvencesi olmasa dahi tedavi yapıldı hey gidi günler bi zamanlar rehin alıyordu böyle hastaları teşekkürler sayın cumhurbaşkanım hepsi sizin sayınızda oldu bunlar

    HAH HALK AJANSI HABERLERHAH HALK AJANSI HABERLER2 aylar önce
  • Eşkiya dünyaya hokumdar olamaz .İlyas Cakirbeyli 👍

    Anar AgayevAnar Agayev2 aylar önce
  • 07:32 de hangi namaz kilinir?

    Sema QemnurSema Qemnur2 aylar önce
  • 01:07:41 deki sarkinin ismini bilen varsa soylesin lutfen)

    Elnare IbrahimovaElnare Ibrahimova2 aylar önce
  • Ömar guzal öyunçü geçan yil masüm degiliz. Dizisinda çük güzal rül yaptü 🌷🌷🌷👍👍helal ölsün

    Ashtoon PiteerAshtoon Piteer2 aylar önce
  • ingilizce altyazın var mı? Tks

    Ha Nguyen MinhHa Nguyen Minh2 aylar önce
  • taylan bey neler ve neler karisdirir akilindan neler kecir

    lila leyla axmedlilila leyla axmedli2 aylar önce
  • Allah o hamza babanin patronlarinin belasini versin

    Isaeli NuriyevIsaeli Nuriyev2 aylar önce
  • Yaaa bu Elvanın başına ne gelmiş.

    Isaeli NuriyevIsaeli Nuriyev2 aylar önce
  • Ceylan və Ömər eşqi baydı artıq

    Vusalə əliyevaVusalə əliyeva2 aylar önce
  • Alçaq insandı bu Sefki

    Gun İşıqGun İşıq2 aylar önce
  • şu kizin gecmisinde ne var yaa delirecem

    Khalilov KhalilovKhalilov Khalilov2 aylar önce
  • 1:00:33

    Güzel SanatlarGüzel Sanatlar2 aylar önce
  • Devlet kadına şiddeti bu saçma sapan sapık filmlerlemi durdurcak yada daha da çoğalıyormu git gide...#ailebakanlığı #rtük tam olarak ne işe yarıyor?aile mahvoldu.yokolmak üzere...bu ahlak yoksunu dizilerle genç dimagları zehirdende daha çok zehirleyip yokediyorsunuz

    figu cefigu ce2 aylar önce
  • İki kardeşin hizmetçi işləməsi zalim istanbulu hatırlatdı .biri tök göz .biri diyil .

    N.Ç N.ÇN.Ç N.Ç2 aylar önce
  • Namaz kılarken insan çok dikkat etmeli

    Sedanur PeksenSedanur Peksen3 aylar önce
  • Hacı annenin kolar yarıya kadar açık dinimizi bukadar kötülemeyin allahın huzuruna durmak o kadar basitmimi yani yazık bu diziler bizim herşeyimizi elimizden aldı

    Sedanur PeksenSedanur Peksen3 aylar önce
  • Ya hu Ömer'in suçu ne ya Allah aşkina niye böyle yapiyo bu yönetmenler

    Nika NikaNika Nika3 aylar önce
  • kiz natalia oreyro-ya cox oxshayir ))

    Many videosMany videos3 aylar önce
  • Can anyone tell me what song is playing in the background in 2:05:37 ?? I searched but couldn't find it.. 🤔 So can anyone name it..

    neeno mohamedneeno mohamed3 aylar önce
  • Õmer Ceylan diyorum başqa bir şey demiyorum

    Your DreamsYour Dreams3 aylar önce
  • #taycey😻♥️

    Nezrin AbdullayevaNezrin Abdullayeva3 aylar önce
  • Ceylanın ailesi kızmıyormu acaba Aytüle( komşu da) komşunun nişanda ne işi var tüm gün burnumuzun dibinde önceler eve adım bile atmazdı kız işe gidince bununla.... kime laf taşıyo kime ara yapıyo merak edip izlerdim onu gizlice

    N. HürremN. Hürrem3 aylar önce
TRkeys