Öğrencilerin Yaptığı Yerli Yarış Arabası

15 Oct 2019
911 173 görünümler

Üniversiteliler kendi yaptıkları arabalarla yarışıyor... TÜBİTAK’ın düzenlediği Efficiency Challenge Elektrikli Araç Yarışları'nda iki harika gün geçirdik. Yorumlarınızı bekliyorum. İyi seyirler!
Abone Olun; goo.gl/QUq1Lt
Instagram: goo.gl/eFKPja
Twitter: goo.gl/hDMmX5
Facebook: goo.gl/UpVYg5
Kamera: Can Kaleli
Kurgu - Montaj: Emirhan Gündüz
#dogankabak #yerliaraba #tübitak

YORUMLAR
  • Sizin favoriniz hangi araba oldu arkadaşlar?

    Doğan KabakDoğan Kabak2 aylar önce
    • 5:23 sütçü imam üniversitesinin arabası

      Adem eren AnlaşbayAdem eren Anlaşbay36 dakika önce
    • Elektrikli araba sürmem asla o dizel motorun sesi için ben biniyorum arabaya

      Can ArazCan Araz21 gün önce
    • Kastamonu kastamonu evsoooo

      Celil bakırCelil bakırAylar önce
    • Erciyes üniversitesi tasarım olarak şahane yapmışlar. Mc Laren p1 gibi

      Erdi BaydereErdi BaydereAylar önce
    • ALATAY hem kırmızı hem de best lap yapmış.

      aytin horasanaytin horasanAylar önce
  • Kanka fren yok🤣🤣🤣🤣 ama çok iyi arkadaşlara başarılar diliyorum👍

    Yunus BALYunus BAL9 saatler önce
  • Verdikleri ödüllerr bak dalga geçer gibi, en küçük ödülün 100 bin tl olması lazım

    Yusuf ÜNLÜYusuf ÜNLÜ18 saatler önce
  • ORKODEŞLER SA

    Arda BaranArda Baran2 gün önce
  • İyi daha iyide olabilirdi pikap iydi

    Xalid ƏmirliXalid Əmirli4 gün önce
  • Abi arkanı her döndüğünde "sex machine" diye okuyorum tişörtü

    Çağdaş KüçükgüzelÇağdaş Küçükgüzel6 gün önce
  • KAYSERİİİİİ ♡ Mclaren yapmışız be

    Greots YouTubeGreots YouTube7 gün önce
  • yarış başlama yeri LFS deki yer

    EMİRHAN AYTEKİNEMİRHAN AYTEKİN7 gün önce
  • ABİ İRANLI OLDUĞUNU BİLMİYORDUM.

    Şevhat DemirŞevhat Demir11 gün önce
  • la bizim okul orda

    burak ulas ozgulburak ulas ozgul13 gün önce
  • şu gençlere bir fırsat verin adam gibi destek olun devlet olarak da vergi ile döndüreceğinize kendi arabasını üretsin şu millet diğer otomobil üreten ülkelerden neyi eksik bu millletin beyinse beyin ..

    Sercan YanıkSercan Yanık14 gün önce
  • 0:24 kamyonet

    Ali ÇalışırAli Çalışır23 gün önce
  • türkiye olarak güçlü bir otomotiv sanayisine mi sahibiz WTF aq

    M Akif UysalM Akif Uysal26 gün önce
  • Dogan kabak farkıyla

    Cari SoydanCari Soydan27 gün önce
  • 0.38 ana bacı kaportacı 😂😂👍👍

    Emirhan KaşEmirhan Kaş28 gün önce
  • 15:40 daki kız arkadaş? O nasıl bakış??? :D

    Kerem DivancıKerem Divancı28 gün önce
  • Hepsi çok güzel hepsi Emek kokuyor gençlerimize başarılar. Sarı olana hayran kaldım :)

    Fuat SavFuat Sav29 gün önce
  • Türke imkan ver uzay mekiği yapıp aya yolarlar valla sarı araba gerçek lüks spor araçlar gibi

    Melikşah İnceçayırMelikşah İnceçayırAylar önce
  • Abi bu yakalalığın unutulmaz, adam diyor ki... " güçlü bir otomotiv sanayi sahibiyiz " sen diyemedin ki, hadi lan oradan... Tabi araba alırken , seni izleyen keko kardeşlerin yüzünden kazandığın paralar yüzünden bu düzene " HAYIR " demiyorsun ya... yazık mk.. yazık...

    Can ErsCan ErsAylar önce
  • Şuana kadarki en iyi tanıtım videosu

    Emirhan ÖztorEmirhan ÖztorAylar önce
  • 44:08 yanliyor mu? cevap: biraz sallaniyor! Böyle hic birzaman yaris araba yapamazik.

    LAZO 61LAZO 61Aylar önce
  • Hasan Abimin Şivesine Bayıldım

    Hakan DEMİRHakan DEMİRAylar önce
  • organik hoşaf

    Burak YalçınBurak YalçınAylar önce
  • Hepsi de çok güzel. Maşallah. Öğrenciler bunlarla uğraşsın ne güzel.

    Mucahit çakırMucahit çakırAylar önce
  • :D süper la bi gün bende yaparım bEllllki araba küçük minik şöle

    Egemen ÖzdemirEgemen ÖzdemirAylar önce
  • Ödüller çok az bu emeğe bu çabaya üzücü,gözlerinin içi gülen bu insanlara.

    AvengersFriendshipAvengersFriendshipAylar önce
  • kocaman üniversitelerden bu kadar komik araçların çıkması beni üzdü bari adam gibi malzeme kullanıp fırın boyaya soksaydınız 🙄 gülsemmi ağlasammı üzülsemmi belli değil 1970 li yıllarda batı zaten bu modelleri bulup üretmişti biz 2019 yılındayız daha iyi model yapmamız gerekliydi.

    tek sevgi vardır! AŞKtek sevgi vardır! AŞKAylar önce
  • Ya su makam mevkii sahipleri ne kadar bos konusuyolar be susleye susleye konusmaktan asil soylemek istediklerini anlamiyoruz b

    Ozcan AhmetOzcan AhmetAylar önce
  • Hunter cok iyi b

    Ozcan AhmetOzcan AhmetAylar önce
  • 30.38 de abi reno Torosun su bidonu mu o

    mehmetmahsun kavakmehmetmahsun kavakAylar önce
  • Pırlanta gibi öğrenciler, mükemmel fikirler falan filan, ama hiçbiri markalaşamıyor. Ensesi kalın cebinde parası olan "büyüklerimiz" utansın. Onlarca impratorluk gibi holding hepsi uyuyor.

    linkinlistenerlinkinlistenerAylar önce
  • Hasan Mandal Dili = Beyazıt Öztürk Dili

    Halil Can DalgıçHalil Can DalgıçAylar önce
  • abi beyazut öztürk gibi üniversiteleri sayıyorsun :D

    EREN ÇORAKEREN ÇORAKAylar önce
  • TÜM UMUDUM GENÇLİKTENDİR. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    KÖPEK KRALLIĞIKÖPEK KRALLIĞIAylar önce
  • Güçlü otomotiv sanayi ?

    gökhan uğungökhan uğunAylar önce
  • 28:29 kavga olursa çıkışa

    Furkepe XFurkepe XAylar önce
  • abi biz okulca katılmak istiyoz ama ne yapacağımızı bilmiyoz okulca bize yardım edermisin ve liseler için varmı 9. sinif?

    ali ozdemirali ozdemirAylar önce
  • Hoşafı birinci yapan tubıtak başkanı bu adammı ?

    yaşar okyaşar okAylar önce
  • Herşey güzel de niye bu kadar biçimsiz saçma araçlar yapıyoruz. Niye daha iyisini yapmıyoruz. Sadece olay motorla ilgili olmamalı cidden oyuncak araba gibi çok gerideyiz. Yanlış anlaşılmasın bunlarda bir başarı ama daha iyisini yapmalıyız.

    Volkan BayramVolkan BayramAylar önce
  • 15.40 DA KAMERAMAN KZII ÇEKİYOR ULAN YA

    DJEMODJEMOAylar önce
  • bu gençlerin arkasında devlet desteği olduğunu düşünün adamlar neler yapar. Ama maalesef eninde sonunda soluğu avrupada amerikada alıyolar.

    Mus MarMus MarAylar önce
  • bu video emek kokuyor...

    Enes EkenEnes EkenAylar önce
  • Kou yapmış yapıcağını tebriklerr....🤝🤝

    Ali AktürkAli AktürkAylar önce
  • Helal olsun hepsine selamlar

    edip yıldırımedip yıldırımAylar önce
  • 00:54 bu giriş olmaz!!! "Arkadaşlar SEA" diye girmen lazım abi :D (Memleketimin Üniversitesinde Best Lap olması da ayrı gurur tabi)

    Bahri BardakBahri BardakAylar önce
  • yıldız ödülleri süpürmüş bir yıldızlı olarak gurur duydum

    Bilal:)Bilal:)Aylar önce
  • HELAL OLSUNNNNNNNN ARABA MUHENDISLERI

    Ali RayuAli RayuAylar önce
  • sarı pıck up tulgaya benziyo

    Muhammed Hüseyin BozMuhammed Hüseyin BozAylar önce
  • Keşke gereken desteği ve ilgiyi görebilseniz.

    Tolga GüleryüzTolga GüleryüzAylar önce
  • İlerde biz de orda oluruz inşallah

    Samet KaragüzelSamet KaragüzelAylar önce
  • En güzeli konya teknik üniversitesi

    Adem SonuçAdem SonuçAylar önce
  • Gaziantep üniversitesi varmı ?

    İsmail Celikİsmail CelikAylar önce
  • Gençlerin projelerini göstermen çok güzel abi devam lütfen

    KasGevstci 10KasGevstci 10Aylar önce
  • Gurur duydum. İyi finansörler ile daha iyi işçilikler çıkarılır. Bu tür etkinliklerin artması dileği ile.

    Ekşi ElmaEkşi ElmaAylar önce
  • İzlediğim en güzel videon 😊

    Eğlence komediEğlence komediAylar önce
  • VERY COOL

    RQ262RQ262Aylar önce
  • Son araba dizayn olarak çok güzel olmuş genclere destek lazım bu ülkede üretim şart üretimin olduğu ülkede para akışı olur para akis olur başarılar

    lord unluckylord unluckyAylar önce
  • HEY SEN! BU TARZ VİDEOLAR İÇİN KANALIMA GÖZ AT

    OTO TAKİPCİMOTO TAKİPCİMAylar önce
  • benim kendi yaptığım rc bunlardan hızlıdır

    Birkan ctBirkan ctAylar önce
  • 15:40 ta kizin kamereya atığı gülücükten istiyorum

    Mikail UyarMikail UyarAylar önce
TRkeys