DOMİNİKTE BİR GÜN GEÇİRMEK! (Exatlon Challenge)

29 Nov 2019
2 899 168 görünümler

DOMİNİKTE BİR GÜN GEÇİRMEK! (Exatlon Challenge)
Hepiniz merakla bekliyodunuz: Exatlon Challenge! 16 yarışmacı, 2 takım! Aynı evde kalıyorlar, birbirleriyle yarışıyorlar! Survivor'un aç bilaç sefil olunmayan hali :D
Bendeniz sunuyorum, Oğuzhan Uğur yorumluyor, müthiş isimler yarışıyor: Hayrettin, Doğan Kabak, Uras Benlioğlu, Furkan Yaman, Buğra Kazancı, Furkan "Ağırsağlam" Kaya, Aleyna Şen, Öykü Berkan, Barış Erdoğan, Gözde "Miafitz" Demiral, Burçe Yağmur Karabal, Buse Plan, Dilan Ay, Dilara Aydın, Elanur Pat, Hakan "Mendebur Lemur" !!!
Biz çekerken çok eğleniyoruz, siz de izlerken eğleneceksiniz!

Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
Yeni videoları kaçırmamak için trkeys.net/user-thepersica tıklayarak abone olabilirsiniz!
3.5TL Dürüm Döner vs. 55TL Döner : trkeys.net/watch/ynR-hWBxkbg-video.html
Manken Kız İstemek!: trkeys.net/watch/FIYzkOFJAr0-video.html
Sidik Yarışı ft. Berkcan Güven : trkeys.net/watch/5dSR_h9hUUM-video.html
İrem Sak ile Gülmeme Challenge : trkeys.net/watch/3pxxvRTeQbQ-video.html
Yemekte Miyiz? 1. Sezon 1. Bölüm : trkeys.net/watch/wiNi_DywuZM-video.html
Reynmen ile Kızların Numarasını Almak: trkeys.net/watch/iuybCUPTqaE-video.html
Tehlikeli Takla Parkour Challenge : trkeys.net/watch/gvNOPyk4eak-video.html
5TL Masaj vs. 595TL Masaj : trkeys.net/watch/GiVDhwM6-a4-video.html
İkinci Kanalım! : goo.gl/I88ilb
Web : orkunisitmak.com
Twitter : twitter.com/orkunisitmak
Facebook : facebook.com/orkunisitmak
Instagram : instagram.com/orkunisitmak
Müzik Epidemic Sound: bit.ly/2b3Hv9A
Merhaba Ben Orkun Işıtmak! TRkeys kanalımda birbirinden komik şarkı ,parodi , şaka, sosyal deney,eğlence, ve hayatımı paylaştığım vloglar/videolar üretiyorum. Genellikle haftada 2 video yüklediğim eğlence dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!
İzlediğiniz için teşekkürler!
Buraya kadar okuduysanız adamsınız , siyular babacımlar

YORUMLAR
  • Bu Tarz Yarışmalara Son Zamanlarda İyi Bakmıyordum Ama Sanırım "Exatlon Challenge"ı İzleyeceğim Gibi Duruyor,Günlük Hayatta İzlediğim TRkeysrlar'ı Görmek Güzel

    esgierenesgierenAylar önce
    • Abi ben sana bayılıyorum iyiki yontup kanalı açmışsın

      Eylul TuranEylul Turan11 gün önce
    • @Abiko YT harbi bende görüyorum 🤔

      Defne AkkarganDefne Akkargan17 gün önce
    • @Ahmet İle Oyunlar-AİO aynen olm

      Anıl KayraAnıl Kayra18 gün önce
  • Mustafa Topaloğlu benim okulun müdürü la

    Burak AtagülBurak Atagül9 saatler önce
  • 18:33 Buğra: BEYAZ TAKIM EVLATLIK MI AOIFHUIASGHUHYASHGAS

    Hearts of İron IVHearts of İron IV18 saatler önce
  • Aaa Furkan. Yamannnn 👍👍👍👍👍

    Tamer faruk YıldızhanTamer faruk Yıldızhan19 saatler önce
  • Üzülüyorum allahım...

    Eren Buğra BilerEren Buğra BilerGün önce
  • TR55 0011 1000 0000 0043 5413 63

    ferdi fidanferdi fidanGün önce
  • Karışık kız erkek Deniz eğlencesi böyle olduğu için şiddetle kınıyorum.

    Sueda ÖztürkSueda ÖztürkGün önce
  • Biz bu hayatı yaşayanları izlemeye gelmişiz

    Gökhan GürbüzGökhan GürbüzGün önce
  • .

    BM MUSICBM MUSICGün önce
  • .

    BLACK GAMINGBLACK GAMINGGün önce
  • 33 5 112 22 12 98

    bro gamerbro gamer2 gün önce
  • 24.55 d pfmvondfovefnmv ne

    By.YavuzBy.Yavuz2 gün önce
  • doğan kabak abime selamlar

    Yusuf SonmezYusuf Sonmez3 gün önce
  • Kışları hep böyle videoları izleyip yaza hazırlanıyorum.

    Orhan TOrhan T3 gün önce
  • Uçaktan korkulurmu yaaa ne güzel işte ben binmeyi çok severim

    Şirin MacidovaŞirin Macidova3 gün önce
  • Bir Malatyalı olarak Oğuzhan abi Malatya diyince gururlandım

    Neslihan DemirNeslihan Demir3 gün önce
  • Furkan yaman soyadı yaman deyince akla ne geliyor tabiki can yaman

    MUHTEŞEM OYUNLAR TÜRKÇEMUHTEŞEM OYUNLAR TÜRKÇE3 gün önce
  • Burcu ve o sarışının memeler ne ya

    Uğur EkimUğur Ekim3 gün önce
  • Abi zaten bi uçak sırf youtubur uçağı olmuş

    Muhammetcan KaradenizMuhammetcan Karadeniz3 gün önce
  • Ucak düşüyomus TRkeysr kalmazdı a*

    FurkanFurkan KahveciFurkanFurkan Kahveci4 gün önce
  • Sincap da varmıs

    Gulsah IşıkdağGulsah Işıkdağ4 gün önce
  • Oğuzhan nerde biz orda izleyicisinden Orkuna sevgiler 😂

    Begüm ErdenBegüm Erden4 gün önce
  • Vay be biz onların videolarını izlediğimiz için adamlar orda gezsin biz burda 240p de izleyelim 🙁

    09oktayy09oktayy4 gün önce
    • O zman izleme yani parası var geziyo

      Şirin MacidovaŞirin Macidova3 gün önce
  • Uçak düşse TRkeys Türkiye bitecek.

    Yiğit FurkanYiğit Furkan5 gün önce
  • 24:51 orkun niyeti bozmuş

    Oyun EvreniOyun Evreni5 gün önce
  • oturup sade izleye biliyoruz yapa bileceğimiz hiç birşey yok

    S4TYXS4TYX6 gün önce
  • İyiki elayı almışsınız Not. *BUSE* çöp

    kaan akçakayakaan akçakaya6 gün önce
    • kaan akçakaya götü harika

      Uğur EkimUğur Ekim3 gün önce
  • bak yalan yok uzuldum ben, cogu adam-akilli okumadi bile ama bizim okuyup ta bile goremiyecegimiz yerleri geziyolar...

    WingMeng OfficialWingMeng Official6 gün önce
    • Hayatın kuralı bu gerçekten de ama ahiretin kuralının da tam tersi olacağına eminim

      Eray TannEray Tann4 gün önce
  • Enes batur yoksa tadıda yok

    4.1mn görüntülenme4.1mn görüntülenme6 gün önce
  • falin cikmis 😄

    gunay gahramanovagunay gahramanova7 gün önce
  • Harika ya

    Mert ÇAKMAKMert ÇAKMAK7 gün önce
  • bu dünyada işiniz iş

    temahtemah18temahtemah187 gün önce
  • Exatlon challenge'ı nerden izliyebilirim

    K SK S7 gün önce
  • 24:53 orkun azdı

    Enes ErcelEnes Ercel7 gün önce
  • ENES BATURADA ÇAĞRSAYDINIZ

    Elif YıldızElif Yıldız7 gün önce
  • *Bunları toplayacağınıza bütün youtuberları toplasaydınız*

    YusufYusuf8 gün önce
  • eyvallah buse saol

    Ersel DemirelErsel Demirel8 gün önce
  • 10.01.2020 03:53 Finaller, vizeler İş, güç, dertler, borçlar , aşk acısı, Rededimle, gelecek kaygısı, ünlü ettiklerimiz insanların Hayalini bile kuramayacamız hayati nasıl yaşadığını izliyorum. Net.

    Muhammed IsmailMuhammed Ismail9 gün önce
  • 10000 km ne 😂😂

    Ses leylemSes leylem9 gün önce
  • nipples

    TunaTuna9 gün önce
  • buğra abişkomuz da vaar

    bahar kayabahar kaya9 gün önce
  • 24:29 hayrettin almış iki s 400 füze rampasını orkunu bombalıyor

    MuratMurat9 gün önce
  • Abi ben de orda olmak ister dim ama ben belcika da yasiyom ondan turkiye gelemiyom paranan sikiti var bide hastayim ❤❤

    besiktas bjkbesiktas bjk9 gün önce
  • silkmek gibi hfgdhfghfgjhjgjhg

    oyunların uzmanıoyunların uzmanı10 gün önce
  • Toplasan 4 kişi tanıyorum, ablalar hiç yok bende.. Kim bu insanlar 😄😄

    Okan Mete ÇolukOkan Mete Çoluk10 gün önce
  • Abi erkekle konuşurken o ile kadın ile konuşurken a ile konuşulur

    Bülent YüksekBülent Yüksek11 gün önce
  • Reankarnasyon diye bir şey yok, şakası dâhi olmaz.

    Furkan TaşgurFurkan Taşgur11 gün önce
    • allahta yok

      X SupportX Support8 gün önce
  • Küfri simgelere rıza gösterilmez, taşınmaz.

    Furkan TaşgurFurkan Taşgur11 gün önce
  • daha ck bugra kazancıyı seviyrum

    CapRogers *CapRogers *11 gün önce
  • MİAFİTZ Buğra k ve Orkun ısıtmak ı taniom sace

    Ege TürkmenEge Türkmen11 gün önce
  • Doğan abime iyi bakın lan

    mft 5645mft 564511 gün önce
  • ELA BELAYI COK SEVIYORUMM

    ŞİİR YOLUŞİİR YOLU11 gün önce
  • Mia neden hep uzakta duruyo ?

    BaTaSa’cı WeledBaTaSa’cı Weled11 gün önce
  • 👋👏👏👏👏👏

    Fatih AktaşFatih Aktaş11 gün önce
  • 24:20 :)

    Doğan CanDoğan Can12 gün önce
  • lan barış erdoğan orda hafshdjfsfhafvbf

    arda fildişarda fildiş12 gün önce
  • 😃

    sudenin hayal dünyasısudenin hayal dünyası13 gün önce
  • ORKUN BAN YİYOR 20:13

    Efe ATALAREfe ATALAR13 gün önce
  • Elanur -bela kafalar fena eyyy

    Gonca ŞahinGonca Şahin13 gün önce
  • Degisik

    Serhat HeybeciSerhat Heybeci13 gün önce
TRkeys